00000000000000000000000055.jpg

آينه جم؛ مدیر آموزش و پرورش جم از رشد کمی و کیفی عملکرد دانش آموزان شهرستان و قبولی در دانشگاه های دولتی خبر داد.

 سید علیرضا سجادی در گفتگو با خبرنگار آينه جم با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاست های وزارت متبوع ، کیفیت بخشی به امر آموزش و ارتقای بنیه علمی دانش آموزان و متناسب سازی توسعه فرهنگی و آموزشی شهرستان با توسعه صنایع موجود، برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های تقویتی در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: متعاقب این موضوع تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد و طرح نخبه پروری نیز جهت دانش آموزان شهرستان اجرا گردید.

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: با برگزاری کلاس های کنکور، طرح نخبه پروری، طرح ارتقای بنیه علمی دانش آموزان و مشاوره های لازم، توفیقات ارزنده ای هم از نظر تعداد پذیرش در دانشگاه های دولتی و هم از نظر پذیرش در رشته های پزشکی و مهندسی نصیب شهرستان جم گردید.

سجادی با اشاره به آمار قبولی دانش آموزان گفت: در سال گذشته از مجموع 812 داوطلب 95 نفر در دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند که از این تعداد 2 نفر موفق به قبولی در رشته پزشکی  شدند.

وی ادامه داد: امسال نیز از مجموع 759 داوطلب  106 نفر در دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند  که 6 نفر از آنان در رشته های پزشکی و دندان پزشکی هستند.

گفتنی است در سال گذشته 3 نفر از دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب رتبه های زیر 1000 در کنکور سراسری شدند که امسال این آمار به 13 نفر افزایش پیدا کرد.

براساس گزارش آينه جم ، دبيرستان شبانه روزي باقرالعلوم در سال جاري كارنامه قابل قبولي از قبولي هاي كنكور داشت از 38 فارغ التحصيل رشته تجربي و رياضي مقطع پيش دانشگاهي اين دبيرستان 26 نفر در دانشگاه هاي دولتي و رشته هاي روزانه پذيرفته شده اند و همچنين 4 نفر از دانش اموزان رشته تجربي اين دبيرستان در رشته هاي پزشكي پذيرفته شدند.

[کد خبر:AJ18530]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # طالب مؤذنی 1395-07-24 12:26
خدا قوت به مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستانمان.
انشاءالله این روند پیشرفت، پیشرفته تر شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب