000008I4A0027.jpg

آينه جم ؛ فرماندار جم در نشست با جمعی از جوانان و ورزشکاران جم گفت:دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه جوانان دارد و طی سال های اخیر در حوزه زیرساختی اقدامات خوبی برای افزایش نشاط و امید در جوانان شهرستان انجام شده است.

به گزارش آينه جم؛ فتح الله نوروزی با بیان اینکه جوانان، نقشی مهم در توسعه کشور دارند تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه جوانان ، قطعا سرمایه گذاری پرسودی خواهد بود و دولت تدبیر و امید نیز این مهم را به خوبی دریافته است.

نوروزی با اشاره به افزایش 120 درصدی اعتبارات حوزه ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: در سال گذشته، 870میلیون تومان به حوزه ورزش و جوانان شهرستان اختصاص یافت که این رقم در سال جاری به یک میلیارد و 820میلیون تومان رسیده که جهش بالغ بر دوبرابر را نشان می دهد.

وی توجه به سازمان های مردم نهاد و اعطای نقش به جوانان را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها مهم ارزیابی کرد و افزود: تعداد سمن های شهرستان جم از 4 عدد به 18 سمن رسیده است و انتظار داریم مشارکت بیشتری را در این زمینه از سوی جوانان شاهد باشیم.

نوروزی از توسعه زیرساخت ها در حوزه جوانان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از هنرمندان شهرستان و با توجه به تقاضای هنرمندان، اعتبار لازم برای احداث پلاتو در جم در نظر گرفته شده است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: دو خانه جوان نیز برای تسهیل فعالیت های جوانان در شهرستان احداث خواهد شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به گزارش ارائه شده توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص حمایت حوزه نفت و گاز از 15 تیم ورزشی شهرستان تاکید کرد: از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تیم های ورزشی و حوزه جوانان استفاده خواهیم کرد و ان شاء الله با تعاملات ایجاد شده، این روند ادامه خواهد یافت.

نوروزی با بیان اینکه استاندار بوشهر طرح های ویژه ای را در راستای نشاط آفرینی در استان و شهرستان ها اجرایی کرده است گفت: طرح زمین های چمن مینی فوتبال در سطح شهر و روستاهای بالای 500 خانوار شهرستان احداث گردید که افزایش نشاط و امید را در جوانان شهرستان به همراه داشت.

وی از اجرای بوستان های امید در قریب به 50 روستای شهرستان خبر داد و گفت: طبق اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی اجرای پروژه ها، 23 بوستان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد و تعدادی دیگر نیز در آینده به بهره برداری می رسد.

[کد خبر:AJ19057]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # نیما 1395-08-23 13:56
مطابق فرمایشات جناب فرماندار مبنی بر تعهد دولت تدبیر و امید و توجه به جوانان به عرض می رسانیم که ما جوانان جمی هستیم و بیکار جالا وقت تعهد هست که انجام بدهید باید در عمل هم به جوانان متعهد باشیم حال باید دید و منتظر تعهدات می مانیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب