00000000000000000000950504000209_PhotoD.jpg

آینه جم: استاندار بوشهر طی روزهای گذشته با دو گزینه اصلاح طلب برای معاونت سیاسی امنیتی خود در تهران مصاحبه کرده و یکی از این دو گزینه به زودی به این سمت منصوب خواهند شد.

 گزارش آینه جم حاکی است مصطفی سالاری طی چند روز گذشته با آقایان گراوند و اکبرزاده که هر دو سابقه فرمانداری و معاونت سیاسی استانداری در دولت اصلاحات داشته اند را در تهران ملاقات و با آنان مصاحبه داشته تا یکی از این دو نفر را برای معاونت سیاسی امنیتی خود برگزیند.

عبدالکریم گراوند فرمانداری ایلام در دوره اصلاحات را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز معاون مدیر کل سیاسی وزارت کشور می باشد.

تقي علي اكبرزاده نیز فرمانداری اهواز طی سال های 1378 تا 1380 را دوره اصلاحات برعهده داشته و از نیروهای باتجربه و موثر سیاسی به شمار می رود.

شنیده ها همچنین حاکی است استاندار بوشهر یکی از این دو گزینه را رسماً به وزیر کشور برای صدور حکم معاونت سیاسی امنیتی خود معرفی نموده است.

معاونت سیاسی امنیتی استاندار بوشهر را فتح الله حقیقی برعهده داشت که اواخر تیرماه سال جاری به همین سمت در استان البرز منصوب شد و پس از آن عباس جمشیدی فرماندار بوشهر با حفظ سمت سرپرستی این معاونت را نیز برعهده داشت. 

به گزارش اتحاد خبر  و به نقل از یک منبع موثق با توجه به در پیش بودن انتخابات و اهمیت فرمانداری مرکز استان، عباس جمشیدی که از نیروهای همفکر و همراه دولت و مورد اعتماد نماینده عالی دولت در استان می باشد به فرمانداری بوشهر برگشته و به خدمت خود در این شهرستان ادامه خواهد داد.

[کد خبر:AJ19080]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب