IMG_2wer0161118_163232.jpg

آینه جم: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بخشی از حق بیمه کارگران شاغل در جم صرف زیرساخت‌های درمانی جم شود.

به گزارش آینه جم: سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی بعدازظهر جمعه در بررسی مشکلات بیمارستان توحید جم اظهار داشت: تلاش‌های بسار خوبی به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح کشور صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: توسعه خدمات درمانی، بهبود وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، توسعه عدالت در بخش سلامت، کاهش هزینه‌ها از جیب مردم و . . . از مهمترین دستاوردهای اجرای این طرح است.

هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی در جنوب استان بوشهر، خاطرنشان کرد: شهرستان جم میزبان خیل عظیم جهادگران اقتصادی است که باید زمینه توسعه خدمات درمانی در این شهرستان فراهم شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: اگر حق بیمه کارگران شاغل در جم صرف زیرساخت‌های درمانی جم شود، بخش مهمی از مشکلات درمانی این شهرستان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه حل‌های مشکلات درمانی در جم، تأمین اعتبار از محل حق بیمه کارگران است، تصریح کرد: باید بسته‌های طرح تحول سلامت با هدف حل مشکلات درمانی جم در این شهرستان اجرایی شود.

هاشمی از اعطای آمبولانس های آی سی یو دار به جم خبر داد و گفت: یک آمبولانس آی سی یو دار ویژه نوزادان(ان آی سی یو) در اختیار اورژانس جم قرار می گیرد.
وزیر بهداشت هم چنین وعده داد: مرکز جامع سلامت در شهر انارستان احداث می شود.

به گزارش آینه جم:  وزیر بهداشت با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان توحید جم در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران در این بیمارستان قرار گرفت.

در این بازدید که سالاری استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر هم حضور داشتند، وزیر بهداشت با شماری از پرسنل بیمارستان جم گفت‌وگو کرده و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با مسئولان بیمارستان بر ضرورت رسیدگی به بیماران تأکید کرد و گفت: پیشگیری از بیماری‌ها باید در راس امور باشد و با توجه به بروز بیماری مختلف در هر منطقه، شناسایی بیماری‌های منطقه‌ای مورد نظر باشد.

همچنین وزیر بهداشت با حضور در بخش‌های بستری بیماران، ضمن عیادت از ایشان دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر و بهتر هم به بیماران دارد.

این خبر در حال تکمیل ...

http://s8.picofile.com/file/8275161650/IMG_2wer0161118_163232.jpg

[کد خبر:AJ19191]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # حسین 1395-08-29 10:12
با سلام خدمت مسئولین
ای کاش به جای بازدید از بیمارستان از درمانگاه امیرالمومنین و مرکز اورژانس که چند سال است در کانتینر است بازدید می کرد جای تاسف دارد برای شهر ی با قابلیتئ های بزرک واین همه استعداد نهفته وظاهری که تاکنون به ان توجه نشده با این همه هزینه بیمه که به جیب سازمان تامین اجتماعی واریز می شود چکارکرده اند وزارت بهداشت درمان که متولی بهداشت شهرستان است تا کنون چکار ثمربخشی برای مردم کرده است شرم آوراست که این شهر با این قدمت تاریخی با این مردم زحمت کش به اون توجه نمی شود تا وزیری به جهت بازدید می آید سریع بیمارستان توحید را به او نشان می دهند بروید نداشته ها نشان دهید کمبودها را نشان دهید مشکلات اب اشامیدنی مشکلات سلامت مرکز بهداشت درمان امیرالمومنین ودرمانگاه تامین اجتماعی بازدید کند وزیر بهداشت یکی از اعضاء سازمان تامین اجتماعی است والسلام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حشمت فردوس 1395-09-01 09:23
گل گفتي حسين جان.اگه قرار بود مشكلات رو ببينن كه اصلا تشريف نمي اوردند.ديگه جايي براي تملق گويي برخي ها وجود نداشت. ديگه زمينه اي براي خودنمايي باقي نمي موند.نه همه چي گل وبلبل است.خدارو شكر دختركان را هم كه هميشه برك كرده و بالباس محلي توام با دسته گل واسه استقبال حي و حاضر هستند ديگه چي مي خوان؟اصلا مگه مردم مشكل دارن؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهروند جم 1395-09-02 12:27
اینهم یکی از شاه کارهای خانم نماینده واسه مردم جم مگر نمیدونی که چه تبعیضهایی که برای بو میان در بیمارستان توحید قائل میشن انوقت شما وزیر بهداشت برمیدارید و از داشته های نفت و گاز بازدید میکنید و مطمئنا اون را بیمارستان جم برای وزیر معرفی میکنید و در صدد رفع کمبودهای ان میشوید چرا وزیر را برای بازدید انچه که تا ما یاد داریم یه درمانگاه بوده و هست و نمیبرید مطمئن باشید وقتی وزیر بیمارستان توحید ببینند اگر تا قبل از اینهم میخواستند واسه احداث بیمارستان درجم کاری کنند دیگه کاری نخواهند کرد اخه وزیر چه میدونه چه خبره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب