000000000000000000000068I4A1951.JPG

آينه جم؛ در جلسه ای با حضور فرماندار جم و مدیر عامل پست بانک استان بوشهر، مسئول جدید شعبه پست بانک جم منصوب شد.

 به گزارش آينه جم؛ فتح الله نوروزی فرماندار در این نشست با تاکید بر لزوم فراهم نمودن بستر اشتغال برای جوانان در شهرستان افزود: کارآفرینی و تولید یکی از راهکارهای موثر در اشتغال پایدار و توسعه شهرستان است و انتظار داریم پست بانک در راستای حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان نقش آفرینی موثرتری داشته باشد.
وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم بهره می تواند در حوزه تولید و کارآفرینی گره گشا باشد و لازم است بانک ها نیز در این زمینه حمایت های ویژه ای داشته باشند.
فرماندار جم به کمبود نیروی انسانی در شعبه پست بانک جم پرداخت و گفت: شعبه پست بانک جم با کمبودهایی در بحث نیروی انسانی مواجه است که امیدواریم با حمایت مدیریت شعب استان این موضوع مرتفع شود.
نوروزی با تاکید بر اهمیت پست بانک ها در ارائه خدمات به مردم در مناطق روستایی، با تقدیر از تلاش های مسئول سابق شعبه پست بانک جم اظهار داشت: در راستای انجام ماموریت های محوله ، از مسئول جدید حمایت خواهیم کرد و امیدواریم بتواند در خدمت رسانی به مردم بیش از پیش موفق باشد.
مسئول جدید شعبه پست بانک جم نیز در این نشست گفت: شهرستان جم دارای یک شعبه پست بانک و 16 باجه در سطح شهرستان است.
علی اکبر غلامپور افزود: تلاش داریم با تقویت باجه های پست بانک در شهرستان، تعداد باجه ها را نیز افزایش دهیم.
در این جلسه با تقدیر از زحمات غلامرضا رشیدی زاده ، علی اکبر غلامپور به عنوان مسئول جدید پست بانک جم منصوب شد.






[کد خبر:AJ19350]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # جمی 1395-09-08 23:18
رییس قبلی پست بانک خیلی مردمی تر بود. در وجودش چیزی بود که مردم شیفته خود کرده بود. انشاءالله هر جا هست سالم و تندرست باشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # علی اکبر غلام پور 1395-09-21 21:46
ضمن سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز
از اینکه رییس شعبه قبل از من به دل شما دوست عزیز نشسته است باعث سرافرازی بنده و بانک ماست امیدوارم بنده نیز در خدمت رسانی به مردم عزیزم الی الخصوص روستاییان بزرگوار نمره قابل قبولی از خداوند متعال کسب کنم.
پاینده باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب