777799906.jpg

آینه جم : معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه ویژه پارس گفت: ریل گذاری توسعه از مسیر آموزش و پرورش آغاز می شود و سرمایه گذاری برای برنامه ریزی مدون آموزشی نقشی بسزا و حائز اهمیت در تربیت نیروی انسانی و متخصص ایفا می کند.

حسین غلامپور درگفتگو با خبرنگار آینه جم افزود: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه ویژه پارس طی 3 سال گذشته با حمایت و مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدامات و گام های موثر و مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی و متخصص برداشته شده است.

وی تصریح کرد: پارسال کسب رتبه های برتر کنکور و راهیابی و قبولی 40 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح به دانشگاههای ملی کشور بیانگردستاورد و موفقیت این طرح است که 20 دانش آموز به دانشگاههای معتبر و مهم کشور از جمله دانشگاههای ملی  و سراسری سنندج، کرمانشاه، بوشهر، اصفهان و هرمزگان راه یافتند.

 معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به این که این طرح از 3 سال گذشته تاکنون در عسلویه اجرا شد گفت: امسال طرح تقویت بنیه علمی 100 دانش آموز سال چهارم با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار می شود

 غلامپور با تقدیر از تلاش های سازمان منطقه ویژه پارس برای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت : با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و استانداری بوشهر نیز برای مقطع سوم، 300دانش آموز کلاس تقویتی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه ویژه تداوم دارد یادآور شد: در صدد هستیم با حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تقویت و افزایش امکانات و تجهیزات علمی  و آموزشی بنیه علمی دانش آموزان را ارتقاء دهیم تا شاهد ورود و راه یابی دانش آموزان منطقه به دانشگاههای علوم پزشکی کشور باشیم تا منطقه ویژه سهم مهمی در جامعه علمی و پزشکی کشور ایفا کند .

 معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از اجرای طرح اعتکاف علمی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت‌: در سال تحصیلی جدید کلاسهای تقویتی برای بنیه علمی دانش آموزان مقطع سوم متوسطه توسط 26 استاد آغاز شده است و از اواسط دی ماه طرح و کلاس توسط منطقه ویژه پارس توسط 14 استاد برای مقطع پیش دانشگاهی آغاز خواهد شد.

[کد خبر:AJ19955]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب