weweewew.jpg

آینه جم: سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان گفت: با جامعه به سرانجام مصوبات سفر وزیر کار و امور اجتماعی در حوزه انتخابیه خود پرداخت. وی در پاسخ به این سوال از افتتاح چندین مجموعه مرتبط با تامین اجتماعی در جنوب استان خبر داد. الماسی در این خصوص گفت: «در دهه فجر شعبه تامین اجتماعی شهر نخل تقی راه‌اندازی می‌شود. راه اندازی این شعبه از اولین درخواست‌ها از سازمان تامین اجتماعی بود که با موافقت این سازمان انجام گردید. علاوه بر این، کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در روستای بیدخون شهرستان عسلویه نیز به بهره‌برداری می‌رسد. »

وی در ادامه افزود: «همچنین شعبه اقماری تامین اجتماعی در بخش ریز به شعبه دائمی ارتقاء می‌یابد و ساختمان آن نیز در حال ساخت است که امیدوارم در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد. شعبه تامین اجتماعی در بخش بردخون نیز پیگیری شده است که به محض رفع موانع کار ساخت آن انجام خواهد شد. این موارد از مصوبات سفر وزیر و هیات همراه در مردادماه است که با پیگیری فراوان به نتیجه رسیده است.»

نماینده عسلویه، کنگان دیر جم ، با تاکید بر اینکه تا مین اجتماعی باید خدمات خود را افزایش دهد گفت: « تامین اجتماعی باید سطح خدمات خود در جنوب استان را افزایش دهد. در گذشته حقوق مردم به درستی مطالبه نشده بود و در همین راستا مدیران تامین اجتماعی کشور را مجاب کرده ایم که حضور پررنگ‌تری در جنوب استان داشته باشند.»

[کد خبر:AJ20195]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب