2121230.jpg

آینه جم: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آموزش و پرورش عسلویه زیبنده نام و آوازه این شهرستان نیست.

به گزارش آینه جم:؛ سکینه الماسی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه است اظهار داشت: حمایت از دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه‌ای همگانی است و هرگونه کمکاری در این زمینه خسارتی جبران ناپذیر خواهد داشت.

 نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آموزش و پرورش در این شهرستان زیبنده مردم و نام و آوازه عسلویه نیست و باید متحول شود.

الماسی کمبود نیروی انسانی را یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خواند و امکان استفاده از نیروهای بومی را راهکار حل این مشکل دانست و گفت: برای نیروهای غیربومی شهرستان، انگیزه کافی برای ماندگاری وجود ندارد و باید از نیروهای تحصیلکرده شهرستان استفاده کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات ناشی از عدم درک اهمیت آموزش و پرورش است گفت: برخورد شرطی و سیاسی با آموزش و پرورش پذیرفته نیست و باید رسالت خود را بدون هیچ ملاحظه‌ای در قبال دستگاه انسان‌ساز تعلیم و تربیت انجام دهیم.

الماسی با اشاره به برخی پیگیری‌ها برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: به دنبال این هستیم که در بخش زیرساخت‌های آموزشی تمامی کمبودها را رفع کنیم.

[کد خبر:AJ20259]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب