0000000000000000000000000000000000000000000000000000002284243.jpg

آینه جم: بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم جدید لیگ برتری پارس‌جنوبی‌جم از دیدار اول خانگی خود با حضور تماشاگرانش محروم شد.

به گزارش آینه جم؛ با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم که در فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور شده و از فصل جدید لیگ برتر در این دسته بازی می‌کند دیدار اول خانگیش را بدون هوادار برگزار می‌کند.

این تصمیم پس از دیدار این تیم با تیم فوتبال بادران تهران از سری دیدارهای دسته اول فوتبال کشور اخذ شد که بر اساس آن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در اولین دیدار خانگی بدون هواداران باید وارد میدان شود.

اگرچه این تصمیم چندان خوشایند جمی‌ها و تماشاگران پرشورش نیامده اما نگاهی به بازی تیم‌های معروف ایران از جمله استقلال با سپاهان، استقلال با نفت تهران، پرسپولیس با تراکتورسازی نشان داده که این تیم‌ها نیز بدون تماشاگر ناچار به برگزاری بازی‌هایشان شده و لابی‌ها نیز نتوانسته در برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران نقشی ایفاء کند.

مسئولان تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم به دنبال ارائه مستنداتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند تا مسوولان این کمیته را متقاعد به لغو این تصمیم کنند.

آخرین وضعیت باشگاه پارس جم
بهرام رضائیان در گفت و گو با خبرنگاران ، در مورد بازسازی ورزشگاه تختی شهر جم برای میزبانی در لیگ برتر گفت: چمن ورزشگاه تختی شهر جم به طور کامل ترمیم شده و ابعاد زمین چمن ورزشگاه کاملا استاندارد است. بازسازی‌ و نوسازی رختکن دو تیم هم رو به اتمام است و فقط نصب کمدها باقی مانده است. نور ورزشگاه نیز به سطح استاندارد می‌رسد و به زودی هم اسکوربورد خریداری شده در ورزشگاه تختی شهر جم نصب خواهد شد.

وی در مورد اینکه مسئولان سازمان لیگ این بازسازی‌ها را تایید خواهند کرد یا نه گفت: بله تمامی تغییراتی که در ورزشگاه انجام شده و در حال انجام است با نظر مسئولان سازمان لیگ بوده و قرار است بعد از شب‌های قدر مسئولان سازمان لیگ و آقای فتاحی برای تایید موارد بازسازی انجام شده به شهر جم سفر کنند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد بحث نبود هتل در شهر جم برای حضور تیم‌های لیگ برتری گفت: هم در شهر جم و هم در عسلویه هتل‌های خوب و مناسب و با کیفیتی برای پذیرایی از تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و تیم‌ها می‌توانند خودشان یکی از این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله فرودگاه تا ورزشگاه هم 63 کیلومتر و در حد استاندارد است. فصل آینده تیم پارس جنوبی در شهر جم میزبان حریفان لیگ برتری خواهد بود.

رضائیان در مورد نقل و انتقالات تیم پارس جنوبی گفت: تمام نفرات جذب شده تیم با نظر مهدی تارتار سرمربی محترم تیم بوده و ما براساس فهرست ارایه شده از ایشان بازیکنان را جذب کردیم. ظرف روزهای آینده نیز با جذب 4 یا 5 بازیکن دیگر هم فهرست تیم تکمیل خواهد شد.

وی در مورد جذب حسن بیت سعید بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: بیت سعید در فهرست تارتار بوده ولی هنوز با او به توافق نرسیدیم

[کد خبر:AJ21955]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب