U4444ntirrtled-1.jpg

 به گزارش آینه جم: هفته گذشته پس از اعمال برخی از اصلاحات وزیر نفت بر روی پیش نویس شرایط داوطلبان برای حضور در آزمون استخدامی و اخذ مجوز از وزیر نفت، پیش نویس آگهی استخدامی 2500 نفر وزارت نفت به سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای تائیدیه نهایی ارسال شد.

 با ارسال این پیش نویس و با توجه به اینکه پیشتر مجوز برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفر از این سازمان اخذ شده بود، پیش بینی نمی شد که سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفتی با پیش نویس آگهی استخدامی کند و مطابق با برنامه زمان بندی قرار بود اواسط هفته آینده آگهی استخدام وزارت نفت منتشر و سپس به فاصله چند روز ثبت نام الکترونیکی انجام شود.

 پیگیری‌های آینه جم  نشان می‌دهد که بر خلاف انتظار مسئولان وزارت نفت، سازمان امور اداری و استخدامی ظاهرا خواستار اعمال تغییرات مفصلی در متن آگهی استخدامی شده و با توجه به بالا بودن تعداد تغییرات درخواست شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، ابتدا باید این موضوع به اطلاع وزیر نفت برسد و سپس درباره اعمال تغییرات تصمیم گیری و اقدام شود.

 به عبارت دیگر با وجود آماده شدن تمامی شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی و حتی آماده سازی سازمانه ثبت نام الکترونیکی شرکت ملی نفت ایران اما به دلیل تغییراتی که سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار اعمال آنها شده عملا انتشار آگهی استخدام و برگزاری ثبت نام با تاخیر روبرو شده است.

 از سوی دیگر با توجه به اینکه هنوز نظر وزیر نفت درباره اعمال تغییرات جدید گرفته نشده، نمی‌توان درباره اعمال تغییرات جدید همچون حذف برخی از رشته‌ها و یا اضافه شدن رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی و سایر شرایط دیگر اظهارنظر دقیق کرد.

 پیگیری‌ آینه جم از آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ادامه دارد و با کسب خبر موثق اطلاع رسانی خواهد شد.

[کد خبر:AJ22239]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب