00000000000000000000000000000000000ageu82631c51qufakr9sf1kpja.jpg

آینه جم ؛ نماینده مردم جنوب استان در مجلس : سازمان بنادر و دریانوردی باید به توسعه و تجهیز شناورهای اتش نشان در اسکله های جنوب استان بوشهر اقدام کند

سکینه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی  از پیگیری حادثه آتش سوزی امروز اسکله کنگان در همان ساعات اولیه خبر داد و اظهار داشت : متاسفانه حادثه آتش سوزی اسکله کنگان حادثه ناراحت کننده ای بود که بر اثر این حادثه خسارات و آسیب های زیادی وارد شده است .
وی ادامه داد : از لحظات اولیه که حادثه اتفاق افتاد پیگیری های خود را در سه سطح کشور ، استان و شهرستان انجام دادم و مطمئناً پیگیر جبران خسارات وارد شده نیز هستم .
نماینده جنوب استان با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران وزارت کشور نیز از دقایق اولیه مرتب در جریان حادثه بودند و با وی تماس داشتند، بیان کرد : آقای نجار معاون وزیر قول دادند سریعا خسارت وارد شده را برآورد و بیمه خسارت دیدگان را پرداخت کنند.
سکینه الماسی گفت : بررسی های اولیه نشان می دهد که موتور کوچکی جهت تخلیه آب درون یکی از لنج ها دچار حریق می شود و سپس این آتش سوزی به موتور لنج سرایت کرده و در نهایت مخزن گازوئیل منفجر می شود .
وی ادامه داد و افزود : متاسفانه ۱۴ فروند لنج طعمه حریق شد که در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۳ نفر آنها به صورت سرپایی و ۶ نفر تحت درمان هستند .
نماینده جنوب استان با انتقاد از کمبود امکانات اطفاء حریق اسکله های جنوب استان گفت : به دنبال این حادثه ،سازمان بنادر و دریانوردی باید به توسعه و تجهیز شناورهای آتش خوار( اتش نشان) در اسکله های جنوب استان اقدام کند .
سکینه الماسی در پایان خواستار رسیدگی مسئولان امر در خصوص پایان دادن به این بحران شد .

 

** ثلاث

[کد خبر:AJ22385]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب