000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000076.jpg

آینه جم: پیام علی پریشان عضو شورای چهارم و پنجم شهر جم به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی:

به نام خدا

باسلام و احترام پيشگاه مردم بزرگوار شهرجم

حال كه به قوه الهي و حسن اعتماد شما مردم با افتخار به عنوان خدمتگزار شما در شوراي دور پنجم مفتخر به خدمت گرديدم لازم ميدانم ضمن حلاليت از همكاران خود در شوراي دوره چهارم چنانچه با رفتار و گفتار خود موجبات تكدر خاطر اين عزيزان گرديده ام عذر خواهي نمايم باشد كه با نگاه توأم با رأفت خود حقير را ببخشايند

و به جناب آقاي زايري و جناب آقای راستين رؤساي اسبق شوراي شهر جم كه ميسر نشد در اين دوره در خدمت اين عزيزان باشيم عرض مينمايم كه خدمت به مردم در شوراي شهر خلاصه نميشود و قطعا در حوزه كاري خود و عرصه فرهنگي نيز ميتوانيد منشأ خدمتگزاری به شهر و مردم باشيد و اين مطلب خود شما عزيزان به آن واقفيد و ياد آوري آن از طرف حقير امري است خطا.

از مردم شريف شهر جم استدعا دارم كوتاهي و قصور بنده در دوره قبل را ببخشند

از فرماندار محترم شهرستان استدعا دارم چنانچه گاهاً نقدي غير منصفانه يا احساسي نسبت به ايشان داشته ام مرا مورد عفو قرار داده هر چند نقادي از وظايف شورا ميدانم وخود را فارغ از نقد منصفانه نميدانم .

از اصحاب رسانه، مديران محترم سايت هاي شهرستان و گروهاي مجازي چنانچه در طول خدمت شورايي خاطر شما را مكدر نمودام پوزش ميطلبم.

چرا كه بنده گذشته را چراغي براي آينده ميدانم و از آن درس ها و عبرت ها آموخته ام و علاقه اي ندارم تجربه بد گذشته تكرار شود

 به گذشته كه نگاه ميكنم ميبينم كه بسياري از فرصت ها بدليل اختلافات و بد اخلاقي هاي پيش آمده از بين رفت و مصداق آب رفته به جوي باز نخواهد گشت ميشود.

بنده از حسن نظر و اعتماد اعضاي شوراي دوره پنجم نسبت به حقير تشكر ميكنم هرچند نائب رئيسي شوراي شهر را حق خود نميدانم چرا كه ديگر دوستان را شايسته تر از خود ميدانم ، و در سالهاي آتي اين حق را براي اين عزيزان قائل خواهم بود.

 قطعاًبنده از تجربيات ارزشمند جناب اكسير بهره مند خواهم شد و در كمال دوستي و احترام و پرهيز از هر تنش در راستاي احقاق حقوق شما مردم و حل مشكلات شهر تلاش خواهم نمود.

در خصوص انتخاب شهردار لازم ميدانم از خدمات ارزشمند و ماندگار جناب آقاي علمداري تقدير نمايم ولي شايسته است مسولين شهرستان از تجربيات و اندوخته هاي ايشان در ديگر مسوليت ها استفاده کنند.

 هر چند نسبت به هر مديري نقد وارد است ولي ايشان با عملكرد خود نشان داد كه عليرغم عدم تجربه لازم در كار اجرايي ميتوان به نيروي بومي اعتماد كرد.

بر همين اساس بنده معتقد به شهردار بومي جهت تصدي شهرداري جم بودم و اعتقاد دارم بايد از داشته هاي خودمان استفاده نماييم هر چند شرايط صد در صدي هم نداشته باشند اما اجماع در شوراي شهر نسبت به نيروي بومي نبود ولي همكاران محترم به شايستگي نيروهاي بومي اعتقاد دارند و معتقدند كه از اين ظرفيت بايد در مسوليت هاي ديگر استفاده شود.

جهت تصدي شهرداري جم چندين گزينه مد نظر همكاران ميباشد در اسرع وقت شهردار شهر جم انشاالله تعيين خواهد شد.

مردم شریف و نخبگان دلسوز شهر جم با مشاوره و راهنمایی های ارزشمند خود، ما را در این مسیر یاری کنند.

با تقدیم احترام
علی پریشان

[کد خبر:AJ22753]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب