2588839.jpg

آینه جم: علی‌اکبر قیصری: پارس جنوبی با صعود از لیگ دسته یک به لیگ برتر، شروعی فوق‌العاده در لیگ داشت و همچنان تنها تیمی است که طعم شکست را نچشیده است. شاگردان تارتار در هفت دیدار قبلی ۱۷ امتیاز کسب کردند و با تفاضل گل ۸ صدرنشینی لیگ برتر را تجربه می کنند

.

پدیده مشهد در سومین سال حضور مهاجری در این تیم چهره یک تیم مدعی در لیگ برتر را دارد. تیم خوب مهاجری که به غول کشی در لیگ برتر عادت کرده است، در ورزشگاه تختی جم برابر غول تازه وارد لیگ قرار می‌گیرد و این شانس را دارد تا با کسب یک پیروزی حداقلی نیز برای اولین مرتبه حضور در صدر جدول لیگ را تجربه کند.

پارس جنوبی که با حضورش در لیگ برتر باعث شگفتی شده و سبب آشتی مردم جنوب کشور با فوتبال شده و مطمئنا تقابل هجومی‌ترین تیم‌های لیگ که جایگاهشان رتبه‌های اول و دوم لیگ برتر است نشان می‌دهد این بازی تا چه حد می‌تواند زیبا و دیدنی انجام شود و البته با گل‌های زیاد.

برنده دیدار عصر پنجشنبه این دو تیم می تواند شگفتی‌سازی خود در لیگ برتر را ادامه دهد. اگر این دیدار با برد پارس جنوبی همراه باشد، شاگردان تارتار گام بلندی برای فاصله گرفتن از سایر رقیبان در صدر جدول بر خواهند داشت و اگر پدیده این دیدار را با برد ترک کند، صدرنشین لیگ خواهد شد.

شاگردان تارتار هواداران زیادی را در استان بوشهر و جنوب کشور دارند و در دیدارهای گذشته این تیم نیز ورزشگاه جم به جهنمی برای حریفان تبدیل شده است و قطعا همین موضوع کار پدیده را سخت و کار پارسی‌ها را راحت‌تر می‌کند.

بیژن حیدری با کمک آرمان اسعدی، امیررضا آشورماهانی و روح الله شریفی با نظارت فریدون اصفهانیان این دیدار را قضاوت می‌کنند.دیدار حساس تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پدیده مشهد روز پنجشنبه ۶ مهر ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی شهر جم برگزار می شود.

ورزشگاه تختی جهنم حریفان می‌شود

نایب ریس شورای اسلامی شهر جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تمجید از حمایت‌های خوب منطقه ویژه پارس جنوبی بیان داشت: تیم فوتبال پارس جم با مدیریت خوب و با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و الان هم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است.

علی پریشان تاکید کرد: مردم به عنوان یار دوازدهم با حضور  پرشور خود از این تیم خوش آتیه حمایت کنند و ورزشگاه تختی جم  را جهنمی برای دیگر تیم ها تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال پارس جم متعلق به همه جنوبی ها است گفت: امیدواریم تماشاگران و هواداران این تیم را تنها نگذارند و در ورزشگاه حضور پرشورتر نسبت به بازی های قبل داشته باشند.

تیم جم تنها نمی‌ماند

پریشان در ادامه از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتیال پارس جم تقدیر تشکر کرد و گفت: بازی با پدیده مشهد نیز با توجه حساسیتی وجود دارد انشالله نتیجه برد متعلق به تیم فوتبال پارس جم خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم بیان داشت: مدیران و مسئولین شهرستان جم همیشه در کنار تیم فوتبال پارس جم بوده و خواهند بود و همیشه برای تشویق این تیم به ورزشگاه می آیند.

پریشان در پایان ابراز امیدواری کرد: این تیم مستحق قهرمانی است و همان طور که در لیگ یک نتایج خوبی کسب کرد، در لیگ برتر نیز همچنان شگفتی ساز است و شور و نشاط اجتماعی خوبی در بین مردم ایجاد کرده است.

۱۰ درصد سکوها برای پدیده

رئیس هیات فوتبال شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم در شهر جم برگزار می‌شود و تمهیدات خوبی برای میزبانی بازی پارس جم و پدیده مشهد انجام شده است .

محمد اسدی افزود: فقط ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تیم فوتبال پدیده مشهد قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بلیط‌فروشی ظهر پنجشنبه از ساعت ۱۲ در کانکس‌های پیش‌بینی شده اطراف ورزشگاه آغاز می‌شود و تدابیری اندیشیده شده تا نظم در بلیط فروشی باشد و قیمت بلیط‌ها نیز همچون بازی‌های گذشته ۵ هزار تومان است.

اسدی بیان داشت: با توجه به این که هواداران زیادی از این مسابقه استقبال خواهند کرد از ساعت ۱۷ درب‌های ورزشگاه تختی شهر جم به روی هواداران باز خواهد شد.

ورزشگاه برای مسابقه آماده است

رئیس هیئت فوتبال پارس جم گفت: شهرستان جم و ورزشگاه تختی این شهر برای انجام دیدار حساس پدیده مشهد و پارس‌جنوبی‌جم آماده است و برای هر چه بهتر برگزارشدن این مسابقه و برقراری نظم  و امنیت ورزشگاه در روز مسابقه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده‌اند.

محمد اسدی اظهار داشت: این روزها هوای شهرستان جم به نسبت هفته‌های قبل خنک‌تر شده و گرمای هوا بازیکنان دو تیم را اذیت نخواهد کرد و شرایط برای اجرای یک مسابقه پر هیجان فراهم شده است.

رئیس هیئت فوتبال جم در بخش دیگری از صحبت های خود  گفت: ایمان دارم که بازیکنان تیم پارس جم همیشه کارهای سخت را به خوبی انجام می‌دهند و قطعا برنده بازی با پدیده مشهد خواهند بود.

اسدی در خصوص  استقبال تماشاگران و هواداران از بازی پارس جم و پدیده بیان داشت: قطعا با توجه به حساسیت بازی پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار  نفر تماشاگر از این بازی استقبال کنند.

وی افزود: هواداران تیم  یار دوازدهم محسوب می شوند و  قطعا استقبال بی نظیری از این بازی می‌کنند.

تماشاگران سنگ تمام گذاشتند

رئیس هیئت فوتبال جم درادامه ضمن تمجید از حضور پرشور تماشاگران فهیم با فرهنگ پارس جم که تیم را در بازی های گذشته تنها نگذاشتند و ایستاده تیم را تشویق کردند تقدیر و تشکر کرد. تماشاگران در بازی‌های قبل تیم سنگ تمام گذاشتند.

اسدی گفت: هوادارنمان در بازی‌های قبل با تشویق‌های خود باعث برد شدند و انتظار داریم این هفته نیز این تیم را تنها نگذارند و پرشورتر حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه در ایام سوگواری محرم قرار داریم، گفت: برنامه فرهنگی مداحی و اجرای سنج و دمام زنی قبل از بازی داریم.

وی در پایان از رسانه‌ها که همیشه یار و یاور تیم فوتبال پارس جم و ورزش شهرستان بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: انشالله بازی فردا را هم می بریم و همچنان در صدر جدول می‌مانیم.

برای ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم

سرپرست تیم فوتبال پارس جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام محرم بیان داشت: با توجه به اینکه در ماه محرم قرار داریم از تماشاگران دعوت می کنیم که با توجه به حساسیت بازی همچون بازی‌های قبل پرشور تیم فوتبال پارس جم را حمایت کنند.

عبدالرحیم خطیب خاطرنشان کرد: هواداران ما به بهترین شکل از تیمشان حمایت می‌کنند و شاید در کل ایران بی‌نظیر باشند. آن‌ها ۹۰ دقیقه به صورت ایستاده پارس جنوبی را تشویق می‌کنند و به این تیم علاقه زیادی دارند.

خطیب درباره احتمال ادامه شگفتی‌سازی پارس جنوبی گفت: با توکل به خدا، اتحاد و همدلی تمام  اعضای تیم و  حمایت‌های مدیران نفتی می‌توانیم این روند خوب را ادامه دهیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جم تاکید کرد: ما برای سه امتیاز بازی با پدیده به زمین می‌رویم، انشاالله سه امتیاز این دیدار را کسب خواهیم کرد.

وی گفت: ما شاید تا دیروز برای بقاء در لیگ برتر تلاش می‌کردیم ولی الان آمده‌ایم تا تیم‌های لیگ برتری یکی پس دیگری به چالش بکشیم و با برد برای  حفظ صدر جدول لیگ تلاش کنیم.

نواقص ورزشگاه رفع شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بعد از بازی استقلال به خاطر هجمه و تعداد زیادی تماشاگر از این بازی استقبال کردند یک سری از نواقصات در استادیوم بود که کامل برطرف شد.

عباس دوراهکی افزود: ورودی استادیوم که تماشاگران وارد محوطه ورزشگاه می‌شدند تمامی روزنه‌ها پوشانده شده است.

وی با بیان اینکه این بازی از نسبت به بازی های قبلی در امنیت کامل و شرایط عالی برای این بازی به وجود آمده است و این بازی خیلی بهتر و با کیفیت‌تر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در خصوص آبخوری‌ها که یه انتقاداتی وجود داشت الان این مشکل را هم برطرف کرده‌ایم و اسکوربوت ورزشگاه هم تا قبل از بازی نصب می‌شود.

دوراهکی گفت: در این بازی تدابیر امنیتی ویژه‌ای پیش‌بینی کرده‌ایم و مشکل بلیط فروشی حل شده و باجه‌های زیادی برای بلیط فروشی تعبیه شده است و در بازی بعد کانکس‌های بلیط فروشی نیز جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: برای رعایت حال افرادی که زودتر به ورزشگاه می‌آیند، بوفه هم در ورزشگاه مستقر کرده‌ایم.

دوراهکی ضمن تمجید از هواداران با فرهنگ و ادب جم که زبانزد ایران شده اند گفت: انشاالله با حضور پرشور خود تیم پارس را تنها نگذارند و همه در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

تلاش دو تیم برای ادامه شگفتی

سرمربی‌های دو تیم در کنفرانس خبری خود قبل از مسابقه اعلام کردند که برای پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه گام به میدان خواهند گذاشت تا روند خود در صدر جدول را حفظ کنند.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه تیم پدیده دنبال انجام یک بازی هوشمندانه و هوشیارانه در بازی مقابل پارس جنوبی است، گفت: تیم جم تماشاگران بسیار خوبی دارد و ورزشگاه را پر می‌کنند که نشاط و شور خاصی را در ورزشگاه ایجاد می‌کند.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نیز با بیان اینکه برای کسب هر سه امتیاز مسابقه با پدیده وارد زمین می شویم، گفت: بازی پارس جنوبی جم و پدیده مشهد شش امتیازی است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از این دو تیم که حالا پدیده لیگ برتر محسوب می‌شوند، شگفتی خود را تکمیل خواهند کرد.

[کد خبر:AJ23036]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب