qwqwqwqw.jpg

آینه جم: سرپرست فرمانداری جم گفت: پروژه انتقال آب دریا به جم تا پایان سال جاری محقق نمی‌شود و با روند کند پروژه انتقال آب دریا به جم نمی‌توان به وعده‌ها امیدوار بود.

به گزارش آینه جم:  محمد حسینی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر تجلی اراده ملت ایران و تحقق آرمان امام راحل در عدالت، آزادی و دین مداری بود. رژیم گذشته به تعبیر امام ره رژیمی خلاف عقلانیت بود.

وی بیان داشت: مدیران دولت سرمایه‌های مادی و معنوی شهرستان را پاس بدارند و امانت داران خوبی برای فررندان جم باشند.

سرپرست فرمانداری جم تاکید کرد: اعتبار مسئولان به مردمی بودن و در کنار مردم بودن است و باید در برنامه ها و مناسبت ها در کنار مردم باشند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی و تشریح عملکرد دولت از الزامات مهم مدیریت است و تعامل با رسانه ها باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

لزوم افزایش خدمت به مردم

حسینی با بیان اینکه مسئولیت پذیری زیر بنای مدیریت است گفت: مدیران باید مشاوران صدیق مردم و پاسخگوی سوالات و انتقادات باشند، حق مردم است که اطلاعات دقیق و شفاف از خدمات دولت داشته باشند تا بتوانند قضاوتی صحیح از شرایط شهرستان داشته باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: قانون برای تسهیل خدمات رسانی است و مدیران با ابتکار و خلاقیت شرایط را برای خدمات دهی به مردم فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقدپذیری لازمه موفقیت است و باید با سعه صدر پذیرای نقد منصفانه مردم و افکار عمومی باشیم تا بتوانیم توسعه متوازن را ایجاد کنیم.

وی اذعان کرد: تعاملات بین بخشی و بین دستگاهی مدیران افزایش یابد و مدیران تلاش جدی برای جذب اعتبارات ملی و استانی داشته باشند. برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح عامل موفقیت دستگاه هاست.

حسینی تاکید کرد: نظم و حضور به موقع در جلسات بسیار مهم و ضروری است و همه مدیران باید پایبند به رعایت نظم باشند.

مدیران در شهرستان ساکن شوند

وی تصریح کرد: تمام مدیران موظف هستند با خانواده در شهرستان اسکان پیدا کنند تا با آرامش بیشتری بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند. عدم حضور خانواده مدیران در شهرستان تهدید محسوب می شود.

فرماندار جم گفت: قصد مچ گیری ندارم اما بازدید و رصد ادارات به صورت جدی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بحث اشتغال، اعتبار ویژه‌ای در اختیار دولت قرار گرفته و برش شهرستانی اعتبار هم مشخص شده است افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی، تسهیلات ارزان با دوره تنفس مناسب به سرمایه گذاران در روستاها اعطا می شود که نقش مهمی در توسعه اشتغال دارد و مدیران و شوراها باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

اجرای ۶۰۰ برنامه دهه فجر

فرماندار جم بیان داشت: پروژه انتقال آب دریا به جم تا پایان سال جاری محقق نمی‌شود و با روند کند پروژه انتقال آب دریا به جم نمی‌توان به وعده ها امیدوار بود.

وی تصریح کرد: انتقال آب دریا به جم تکلیف وزارت های نفت و نیرو است که باید در دستور کار وزرا باشد تا منتج به نتیجه شود و دغدغه ی مردم برطرف شود.

حسینی با بیان اینکه در دهه فجر بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در جم برگزار می شود گفت: در دهه فجر ۹۶، ۲۷ میلیارد تومان پروژه در جم افتتاح و ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی بیان داشت: مجتمع فرهنگی و هنری شهر جم، پارک گلریز شهر ریز، مجمتع اداری شورای شهر جم، خیابان شهر انارستان، استخر شهر جم، مخزن تنگمان و جمال آباد و ساختمان اداره کار جز پروژه هایی هستند که بیشترین میزان اعتبار برای کلنگ زنی و افتتاح را به خود اختصاص داده اند.

[کد خبر:AJ23922]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب