1397010700005hotoH.jpg

آینه جم: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: سفر قبلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان جم دارای ۱۱ مصوبه بود که برخی وعده‌ها هنوز عملیاتی نشده است.

به گزارش آینه جم؛ سکینه الماسی در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان جم با اشاره به مصوبات سفر قبل این وزیر به استان بوشهر  با تاکید بر عملیاتی شدن برخی وعده‌های داده شد اظهار داشت: سفر قبلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان جم دارای 11 مصوبه بود که برخی اجرایی و برخی وعده‌ها هنوز عملیاتی نشده است.

وی با تاکید بر ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیر افزود: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیر به سبب مشکل جذب نیرو هنوز دو شیفته نشده که جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملیاتی شدن درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان جم  تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی جم از دیگر مصوبه‌ها  سفر قبلی وزیر تعاون به شهرستان جم بود که هنوز انجام نشده که لازم است برای عملیاتی شدن آن مشکل جذب نیرو  آن برطرف شود.

الماسی با اشاره به ایجاد مرکز تحقیقات کار در عسلویه بیان کرد: برای تجهیز این مرکز و جذب نیرو مشکلاتی وجود دارد.

وی، ایجاد اورژانس اجتماعی را یکی از ضروریات در شهرستان جم دانست و تاکید کرد: نبود اورژانس اجتماعی در جم و مشکل کمبود نیروی انسانی در بهزیستی جم از دیگر مشکلات این شهرستان است که لازم است در این سفر تصمیم‌گیری شود./ تسنیم

 

[کد خبر:AJ24334]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # داریوش مرحبا 1397-01-07 11:58
خب خدارو شکر و رحمت به شیر پاکی که خوردی و راحت اعتراف می کنی که بعد از دوسال عملیات اجرایی مصوبات آغاز نشده که البته مسلم است آغاز هم نخواهدشد. درمانگاه که سال قبل کلنگ خورد و دیگر هیچ .بازم درود به شهامتت که اینم گفتی.
حالا سرکار خانم اصلا و ابدا شک نکن که مصوبات دیشبتون از جمله مجتمع ورزشی و رفاهی کارگران فریبی بیشتر نیست و در خوشبینانه ترین حالت ممکم سرنوشتی بهتر از درمانگاه تامین اجتماعی نخواهد داشت. به خاطر می سپاریم امروز سه شنبه مورخ 97/01/07 است. دوسال دیگر حضرتعالی تشرف دارید و کمی بیش از سه سال این دولت. امیدوارم سایت وزین آینه جم هر سال یکبار این مطلب را بازنشر دهد تا ببینیم پیشرفت فیزیکی کارها تا آن زمان به چند درصد خواهد رسید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب