00000IMG00554456.jpg

 
آینه جم؛  یک شنبه در دومین روز هفته دولت  باند اول مسیر جم به پالایشگاه فجر افتتاح می شود. 
خروجی شهر جم به سمت این مسیر چالش هایی برای مدیران شهرستان بوده است. 
فرمانداری جم برای افتتاح باند اول آستین بالا زده است حتی برای گزارش عملکرد که شده هم پیگیر افتتاح باند اول است. 
اما آن سوی این چالش انتظار به حق وکلای مردم جم در پارلمان شهری است. 
رئیس شورای شهر جم اخیرا در نشست خبری با هشدار به اینکه افتتاح باند اول بدون اجرای زیر گذر و رو گذر؛  افتتاح قتلگاه دیگر در شهرستان است گفته با افتتاح این باند مخالفیم
عبدالحسین اکسیر حتی گفته اگر شورای شهر و شهرداری  در این زمینه کم کاری کرد باید مردم از شورا بخواهند که پیگیر اجرای مسیر ایمن باشند.
این صحبت رئیس شورای شهر  جم پیامی آشکار دارد ؛ شرکت فجر جم به عنوان متولی باید بجای ایجاد یک میدان در این مسیر پر تردد؛  زیر گذر و رو گذر ایجاد کند شورای شهر و شهرداری در این زمینه کوتاه نمی آیند. 
اما آن سوی این چالش فرمانداری جم است که به جد پیگیر افتتاح باند اول مسیر است. 
حال باید دید شورای شهر جم می تواند مسوولان شهرستان را متقاعد کند حتی برای فشار بر نفتی ها؛  افتتاح باند اول مسیر جم به پالایشگاه فجر را تا تعیین تکلیف این خروجی؛  به تعویق بیندازند؟!
[کد خبر:AJ25623]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # شورا 1397-05-31 14:30
باسلام .
هماهنطور که فرمودید چون فرماندار پروژه قابل توجهی در اولین سال حضور خود ندارد متاسفانه جاده ای را افتتاح میکند که هنوز هیچ کدام از موارد اصلی خودرا همچون جوی آب .روشنایی و وضعیت ورودی وخروجی روستاهای این مسیر انجام نداده وهیچ کدام از شوراهای روستاهای کوری .حاجی آباد وصیدی از اقدامات آنهارضایت ندارند و مخالف بازگشایی هستند درضمن در جلسه ای که با حضور شهرداری .شورای شهر.فرماندار.بخ شدار.شوراهای روستاهای مذکور برگزار گردید فرماندار سابق هم اظهار داشتند به هیچ وجه امکان بازگشایی مسیر تا اجرای زیر گذر وروگذر نخواهم داد ولی این فرماندر به خاطر خود قتلگاهی دیگر راه می اندازد .ومن هم آماده مصاحبه هستم .شورای روستای کوری
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد جوهری 1397-06-01 09:29
در همین مسیر نیز متاسفانه تا الان دو میدان احداث شده است. اینها میدان نیست بلای جان است. مدتهاست که دیگر احداث میدان منسوخ شده و جز در موارد استثنایی و آنهم در ورودی شهرها و به عنوان یک نماد، میدان دیگری احداث نمیشود اما در جم متاسفانه ما وجب به وجب میدان اضافه می کنیم که چیزی جز کندی ترافیک، کاهش ایمنی،افزایش ضریب تصادفات و به دنبال آن افزایش تلفات جانی و خسارت مالی هیچ عایدی دیگری ندارد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد جوهری 1397-06-02 09:08
البته این را نباید از نظر دور داشت که احداث معابر در جم واقعا کار بسیار مشکلی است زیرا تملیک زمین به دلیل قیمت بسیار بالای آن،واقعا برای شهرداری بسیار دشوار است. هدف از این نوشته ها خدای نکرده چشم پوشی از زحمات و تخطئه فعالیتهای این عزیزان نیست اما با وجود همه مشکلات اگر به سه عنصر آینده نگری،نظم ،و نظارت دقیق توجه شود علی رغم همه دشواری هایی که تملیک زمین در جم دارد، باز هم میتوان خیلی بهتر از اینها کار کرد. با روند فعلی و ایجاد میدانهای متعدد و احداث گذرهای کم عرض و تکرار خطاهای گذشته،در آینده ای نه چندان دور ،مشکلات روز افزونی در حمل و نقل درون شهری جم خواهیم داشت مگر اینکه به طور کلی دیدگاه های فعلی با تغییرات اساسی و بنیادین مواجه شود و یک بار دیگر حداقل چشم انداز 20 ساله مورد واکاوی قرار گیرد و طرح تفصیلی و جامع شهر مورد بازبینی جدی و اساسی و اصولی واقع شود و توجه به برنامه های بلند مدت در راس توجه باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب