2687190.jpg

 
 آینه جم:  فرماندار جم در نشست هم اندیشی مردم و مسئولین در روستای بهارستان مطالبه گری مردم این روستا را ستودنی دانست و گفت: این نشست با برنامه ریزی خوبی همراه بود به طوری که مطالبه های مردم در زمینه های مختلف مطرح شد.
به گزارش آینه جم؛  محمد حسینی با تمجید از عملکرد نماینده جنوب استان بوشهر در شهرستان جم افزود: الماسی از جمله نمایندگانی است که به جد پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش است و در مدتی که در شهرستان جم هستم از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه این بانوی جنوب هستم.
فرماندار جم ارتقای روستای بهارستان به شهر را جزء اولویت های اصلی شهرستان نام برد و گفت: ارتقای روستای بهارستان به شهر در حال پیگیری است که پرونده در حال طی روند قانونی برای طرح در هیات دولت است و دیگر منع قانونی برای عدم طرح در هیات دولت وجود ندارد.
حسینی اظهار داشت: مدیرکل اوقاف استان بوشهر به شهرستان دعوت خواهد شد تا مشکل احداث راه های ارتباطی در زمین های وقفی حل شود.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس توسط پتروشیمی ها درحال احداث است و پروژه های نیمه فعال مدارس نیز به زودی فعال خواهند شد افزود: وارث پروژه های بوستان امیدی هستیم که چند سال است بلاتکلیف مانده و برای ۱۶ بوستان اعتبار تکمیلی گذاشتیم.
فرماندار جم با بیان اینکه ۲۴ روستای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه اند اظهار داشت: مشکلات حوزه مخابرات شهرستان در حضور وزیر ارتباطات مطرح شده است و‌ به زودی مشکلات این حوزه حل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: احداث فیبر نوری جم به فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و فیبرنوری ریز به دوراهک نیز به بهره برداری رسیده است.
رییس شورای اداری شهرستان جم گفت: برای مقابله با گران فروشی و رسیدگی به پرونده های متخلفان در آینده نزدیک تعزیرات حکومتی در شهرستان جم استقرار می یابد.
وی همچنین افزود: طرح احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به مناقصه رفته است و به زودی پیمانکار آن مشخص و‌ کلنگ زنی خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه های آب و بهداشت در اولویت برنامه های شهرستان می باشد افزود: مجموع اعتبارات سال ۹۷ شهرستان مبلغ ۳۸ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
فرماندار جم افزود: مجموع اعتبارات سال گذشته شهرستان 50 میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۳۳ آن درصد تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم رضایت نداریم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم جزء اولویت های شهرستان است که در کنار رفع بحران آب، وقت زیادی از ما گرفته است.
حسینی در پایان افزود: زمین بزرگ چمن مصنوعی  با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می شود.
[کد خبر:AJ25665]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # منتقد1 1397-06-10 11:45
هيچ خبر خوشي در راه نيست...
چندي پيش بنري در سطح بهارستان پخش شد مبني بر نشست و هم انديشي مسئولين با مردم بهارستان ....
اگر منظور از نشست معناي واقعي كلمه نشستن باشد صحيح است چرا كه همه اومده بودن نشسته بودن.. نوشته شده هم انديشي؟؟؟ كجاي جلسه هم انديشي اتفاق افتاد؟
بجز تعداد افرادي كه از قبل مشخص شده بود صحبت كنند بقيه عموم مجبور بودن در خلال صحبتاي روساي ادارات بلند شوند و اعتراض كنند كه فكر نكنم مطابق با كلمه نشست و هم انديشي باشه....
جناب آقاي فرماندار شما و مسئولينتون تمام صحبت ها و دردهاي مردم بهارستان رو شنيديد و خلي راحت ازش كنار گذشتيد.. به نقد صحبت هاتون در ادامه مي پردازم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # منتقد1 1397-06-10 11:55
در مورد شهر شدن بهارستان جناب اقاي فرماندار فرمودند ديگر منع قانوني ندارد ولي هيچ تاريخي مبني بر شهر شدن نكردند ( هر چند مردم بهارستاتن ديگر دل خوشي از شهر شدن ندارن چون اينقد مسئولين گفتند و رفتند كه...) و گفتند پرونده بهارستان مث تمام پرونده ها روي ميز هست و بالطبع بايد بقيه پرونده ها بررسي شود تا نوبت پرونده بهارستان برسد كه اين خود مستلزم زمان زيادي هست..
جناب اقاي فرماندار بقيه صحبت هايي كه در ادامه بيان نموديد هيچ ربطي به بهارستان و مردم انجا ندارد و بهتر بود ميگفتيد اداره اوقاف كه 90 درصد گلايه مردم بهارستان از اين اداره هست چه كاري براي مردم بهارستان انجام داده است..صحبت از مدرسه شد كه باز هم هيچ جوابي داده نشد و صحبت هاي اقاي نوبخت بسيار درد آور بود ان جا كه شاهد وقوع زورگيري، رابطه نامشروع بين دانش آموزان و كمبود فضاي آموزشي بود...
درباره مخابرات هيچ جواب قانع كننده اي داده نشد و رييس مربوطه آقاي پيماني فرمودند بعلت عدم تامين سيم از استان معذور هستيم و نمتوانيم كاري براي مردم بهارستان انجام بدهيم..( فيبر نوري جم به فيروز اباد چه ربطي به بهارستان دارد(
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # منتقد1 1397-06-10 12:00
گران فروشي در جم چه مشكلي از مردم بهارستان حل خواهد نمود؟
يا طرح احداث بزرگراه جم به فيروز آباد چه ربطي به مشكلات بهارسان دارد؟ اتفاقا تمام پيمانكاري بهارستان از تبعيضو تفاوتي كه بنياد مسكن در حق بهارستان روا مي دارن شاكي هستند كه چرا در پيمان ها پارتي صورت مي گيرد و چرا پيمان هاي مرتبط به خود پيمانكاراي بهارستاني داده نمي شود بطوري كه خيلي از افراد بيار شده اند..
آقاسي فرماندار صحبت از بهداشت و اب نمودند كه باز هم مشكلي از مردم بهارستان دوا نمي كند...يا تيم فوتبال پارس جنوبي بهمين منوال...
در رابطه با چمن مكصنوعي نيز اقاي فرماندار مستقيم گفتند پول نداريم و نميتونيم كمكي كنيم...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # منتقد1 1397-06-10 12:15
جناب آقاي فرماندار... درد مردم بهارستان اين مسائل هست:
تفاوت و تبعيض نسبت به افراد بهارستان/ ي سالن در بهارستان هست گير كف پوش كه آقاي دوراهكي گفتن هيچي پول نداريم و بريد از سالن چاهه استفاده كنيد...
كمبود يا عدم فضاي سبز بطوري كه هيچگونه پارك و فضاي سبز در بهارستان وجود ندارد....فكري به حال ديوار حفاظتي در بهارستان نماييد....فكري به حال افزايش درگيري و زورگري و رابطه نامشروع كه روزبه روز در حال افزايش هست نماييد و همچنين احداث مدارس كه ال ها پيش كلنگ زني شده است ( هميشه بيشترين آمارهاي قبولي در كنكور از بهارستان بوده است ولي الان چه اتفاقي افتاده كه جاشو ب مسايل ديگر داده است...مشكل رودخانه چاه تلخو و همچنين آسفالت جاده ساحلي آن چرا اقدامي صورت نمي گيرد در صورتي كه ددوره بازگشت 100 ساله هست و هيچ مشكلي ايجا د نمي كند...
چرا زباله هاي كل شهر بايد در مسير بهارستان ريخته شود كه مردم اينجا فقط دود و و آلودگيش رو استشمام كنند؟
همه افراد كه در جلسه صحبت كردند هر كس به طريقي به گوشه اي از مسايل و مشكلات بهارستان اشاره نمودند ( دهيار اقاي ياراحمدي، رييس شورا اقاي اعظمي، آقاي اعتماد، نوبخت، حق شناس، جهانخواه، خانم دانشمند و.. اين همه مشكلات بيان نمودند و مسئولين ادرات شما براحتي گفتند بودجه رو ندارن يا از دستر ما خارج هست) بنظرم با اين شرايط خيلي بهتر است كه بهارستان شهر نشود...
سوال مهم؟ اينهمه هزينه هاي كه شهردار و اعضاي شوراي شهر واسه جم مي كنند اگر يك درصدشو به بهارستان اختصاص بدن، مطمعن باشيد هيچ مشكلي براي بهارستان و مردم ان پيش نخواهد آمد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب