607photo_2018-08-27_12-15-19.jpg

 
آینه جم :استاندار بوشهر گفت: پارس جنوبی جم نماینده مردم استان بوشهر در مسابقات لیگ برتر است و حمایت خاصی را از این تیم خواهیم داشت.
 
به گزارش«آینه جم » ؛ عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان جم اظهار داشت: تلاش و پیگیری‌های بسیار زیادی به منظور حمایت از پارس جنوبی جم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال صورت گرفته است.
 
حمایت ویژه‌ای از تیم پارس جنوبی جم خواهیم داشت
وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم جنوب استان در مجلس برای حمایت از پارس جنوبی جم، خاطرنشان کرد: این تیم محبوبیت زیادی در استان دارد و با پیگیری صورت گرفته مصوبه کمک به پارس جم در استان تصویب شد.
 
استاندار بوشهر بیان کرد:‌ یکی از مطالبات اصلی در شهرستان جم تبدیل بهارستان به شهر است که نماینده مردم این شهرستان نیز پیگیری زیادی را داشته است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی شهرداری بهارستان باشیم.
 
وی با اشاره به افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ایمن سفر ایرانیان جم با اشتغال ۷۰ نفر، اضافه کرد: این طرح توسط بخش خصوصی اجرا شده است که یکی از پروژه‌های بزرگ جنوب کشور محسوب می شود.
 
گراوند بر لزوم تلاش برای ارائه خدمات مناسب توسط مدیریت شهری در شهرستان جم تاکید کرد و افزود: با مشارکت متخصصان باتجربه در این شهرستان خدمت رسانی بهتری صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با تحریم‌ها و فشار اقتصادی تلاش دارند تا مردم را دچار مشکل کنند، همه باید تلاش کنیم تا زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فراهم شود.
 
استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای ایجاد امید و رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: بازاریان با کنترل قیمت‌های کالاها به دولت در عبور از تحریم‌ها کمک کنند تا از این گردنه اقتصادی عبور کنیم.
[کد خبر:AJ25672]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب