1396110220125519113109844.jpg

اینه جم: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه نیرو به تعهدات خودش در زمینه خط انتقال آب دریا به جم تاکنون عمل نکرده و مردم هنوز که هنوز است با این مشکل اساسی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش آینه جم، سکینه الماسی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان جم اظهار داشت: جم تنها شهرستانی است که آب شرب و مصرفی آن از چاه‌های زیرزمینی است و مردم در تابستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بقیه شهرستان‌های استان بوشهر از خط انتقال کوثر و محرم آب می‌گیرند که از استان کهکیلویه و بویراحمد به استان فارس می‌آید و در خصوص حوزه آب، مشکلات کمتری نسبت به شهرستان جم دارند و دولت باید توجه ویژه‌ای به شهرستان جم داشته باشد.

وی خواهان تکمیل خط انتقال آب دریا به جم شد و تصریح کرد: خط انتقال آب مسیر شهرستان جم از سیراف که در مسیر خط اصلی قرار دارد در مسیر نوار ساحلی قرار نمی‌گیرد به همین دلیل است که نتوانستند از این خط انتقال آب استفاده کنند.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این خط انتقالی که در حال حاضر پول آن از طریق نفت تأمین می‌شود و چند سال است از احداث آن می‌گذرد، متأسفانه به‌دلیل عدم تمهیدات به‌ موقع وزارت نیرو هنوز به اتمام نرسیده و این وزاتخانه به تعهدات خودش در این زمینه تاکنون عمل نکرده و مردم ما هنوز که هنوز است با این مشکل اساسی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

[کد خبر:AJ27837]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهلول 1398-01-07 10:03
مگه شما نبودی که گوش فلک رو پر کردی و سه سال هست مدام بر این طبل می کوبی که 700 ملیاردتومن از نفت گرفتی پس چی شد؟ چرا ی بخشی از این پول صرف این پروژه حیاتی و بی نهایت ضروری واساسی نمیشه؟ آب که نیست،راه که نیست،بیمارستان که نیست،مدرسه ها با کمبود شدید کلاس مواجه هستند، پس این پولها صرف چی شده؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب