0000000000000000000000000061ab6ee9db0ef589ed.jpg

 

آینه جم:  درپي ديدار اخير سکینه  الماسي با وزير دفاع و شكايت از جذب نيروهاي غيرساكن در پتروشيمي هاي عسلويه رخ داد: هيچ گونه جذب و قراردادهاي پيمانكاري تا قبل از حضور هيئت بازرسي در پتروشيمي ها رخ نخواهد داد.
 
به گزارش آینه جم؛ نماينده مردم جنوب استان بوشهر گفت: طي ديداري كه اخيرا با اميرسرتيپ حاتمي و همچنين جلسه اي كه درپي آن با مسئولين وزارت دفاع و مديران ساتا داشتيم گلايه و شكايت مردم منطقه مبني بر جذب غيرقانوني نيروهاي غيرساكن را انتقال داديم.
 
وي افزود: با ارائه راهكارهاي منطقي و عملي مقرر شد هيئت بازرسي وزارت دفاع در منطقه حضور يابد و نحوه جذب نيروها را مورد بررسي قرار دهند. 
 
الماسي تصريح كرد: هيئت بازرسي براي بررسي دقيق شكايات مردم در منطقه مستقر مي شوند و تا قبل از حضور هييت بازرسي با دستور سردار طلايي نيك معاون حقوقي وزارتخانه هيچگونه جذب نيروي كار و انعقاد قرارداد پيمانكاري براي پتروشيمي بوشهر و ساير پتروشيمي هاي تحت مديريت و نظارت وزارت دفاع رخ نخواهد داد.
 
نماينده مردم در پايان ضمن تشكر از وزير محترم دفاع و مسئولين اين وزارتخانه گفت: مجموعه وزارت دفاع اهتمام ويژه اي به محيط پيرامون پتروشيمي ها در عسلويه دارند و قطعا با حضور هيئت بازرسي در عسلويه وضعيت جذب، قراردادها و پيمانكاري ها بهبود خواهند يافت.
 
 
[کد خبر:AJ29666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب