3373707.jpg

 آینه جم :  رئیس قوه قضائیه به صورت سزده در اسکله جفره و محل دپوی خودروهای وارداتی گمرک بوشهر حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار آینه جم ؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر به استان بوشهر به‌صورت سرزده از اسکله صیادی جفره بازدید و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

در این دیدار صیادان و ملوانان نسبت به مشکلات مختلف خود از جمله سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، عدم بهره‌مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه گلایه‌هایی را مطرح کردند.

رئیسی پس از استماع مشکلات صیادان خطاب به استاندار گفت: پیش از سفر با آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت در جلسه دولت این موضوع تصویب‌شده است.

رئیس قوه قضائیه از استاندار خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل‌حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

وی خطاب به صیادان از آن‌ها به‌عنوان قشر زحمتکش و سخت‌کوش یادکرد و گفت: مسئولین باید عمل کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.

رئیسی پس از بازدید سرزده از اسکله صیادی جفرهبه‌صورت از پیش اعلام‌نشده در گمرک و محل دپوی خودروهای پرشمار وارداتی حضور یافت.

رئیس قوه قضائیه در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودروها قرار گرفت و مدیر واحد مربوطه توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت پرونده خودروهای وارداتی در این دیدار از سوی رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، تشریح شد و رئیس قوه قضائیه نسبت به تسریع در رسیدگی دستوراتی را صادر کرد.

رئیسی در مورد ماندگاری کالاهایی که در گمرک استسؤالاتی را مطرح کرد و در ادامه سامانه‌های فعال در گمرک جهت پیشگیری از قاچاق را مورد سوال قرارداد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با کارکنان گمرک گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در همین زمینه چند دستور خطاب به رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر صادر کرد.

3373734.jpg

3373704.jpg

3373703.jpg

3373707.jpg

[کد خبر:AJ31395]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # صیاد 1398-11-17 20:09
از یه طرف سهیمه سوخت کم کردن از طرف دیگر ته لنجی اذیت میکنن خواهشا درستش کنین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حسین 1398-11-17 20:10
اشنالله که با درایت آقای ریسی درست بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب