7903_orig.jpg

 

 

آینه جم؛  ظهر دوشنبه نشست هم اندیشی مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت با جمعی از خبرنگاران شهرستان های عسلویه، کنگان و جم برگزار شد. 
به گزارش آینه جم؛  در این نشست دکتر سعیدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با تشریح عملکرد شرکت در زمینه تولید و صادرات و مسولیت های اجتماعی؛  خواستار افزایش تعاملات خبرنگاران با شرکت شد.
دکتر احسان پوری رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم نیز گفت:  خود تحصیل کرده رسانه است و قطعا با چالش های کار رسانه ای آشنا است. 
پوری با بیان اینکه انتقاد حق خبرنگاران است  خاطرنشان  کرد :خبرنگاران  به تولید محتوا می پردازند و این تولید محتوا می تواند نقش بسزایی در توسعه یک شرکت یا یک منطقه ایفا کند.
رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم با تشریح عملکرد شرکت در بخش روابط عمومی؛  تصریح کرد: نگاهم به رسانه های پیرامونی شرکت ویژه است،  تعاملات خبرنگاران با شرکت افزایش نیز  می یابد اهالی رسانه نیز طرح های خود برای حمایت و همفکری ارائه دهند ‌‌و شرکت نیز در حد توان در خدمت ایشان خواهد بود. 
پوری  با اشاره به ثبت رکوردهای تولیدی محصولات در پتروشیمی جم گفت: این مهم که شرکتهای پتروشیمی با وجود تحریم ها به تولید حداکثری خود ادامه می دهند نشانه حرکت در مسیر درست است.
به گزارش خبرنگار آینه جم؛ در این نشست هم اندیشی ، خبرنگاران دیدگاه های خود را درباره موضوعات مختلف مطرح کردند. 
خبرنگاران از  اقدام روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم در برگزاری جلسه هم اندیشی تقدیر کردند و خواستار برگزاری جلسات فصلی شرکت  و اهالی رسانه شدند.
لازم به ذکر است، پتروشیمی جم در سال 98 موفق به ثبت رکورد تولید در بخش قابل توجهی از محصولات خود شد و این روند در سال 99 نیز تا کنون ادامه داشته است.
[کد خبر:AJ34184]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب