376233.jpeg

 

 

به گزارش آینه جم؛ عبدالحسین رهبر رئیس کمیته امداد جم به مناسبت دهه فجر عملکرد ده ماه این واحد خدماتی در سال ۹۹ تشریح کرد :
۵۰ سرفصل کاری و خدماتی در کمیته امداد تعریف شده است که مددجویان با توجه به شرایط خاصی که دارند  از یک یا چند سرفصل کاری و خدماتی بهرمند می شوند .
 
مهمترین حوزه خدماتی اشتغال، مسکن ،حمایت ، مشارکت مردمی، فرهنگی و درمان می باشد
.
 
در ده فجر امسال  ۵۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ در ۶ میلیارد تومان با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس  و کمیته امداد کلنگ زنی خواهد شد.
 
 
 
۱۷۰ فرصت شغلی با اعتبار ۷ میلیاردی در شهرستان ایجاد شده علاوه بر آن ۷۸ نفر نیز جهت اشتغال به شرکت های مستقر در منطقه معرفی شدند.
 
از آنجایی که معتقد هستیم اساس اشتعال آموزش است در این زمینه نیز ۲۰۹ نفر آموزش های لازم فراگرفتند  و آماده اشتعال به کار می باشند که رایزنی های لازم جهت بکار گیری این عزیزان صورت گرفته است .
 
 
در بحث حمایتی وام قرضه الحسنه از صندوق امداد ولایت ، بانک مهر با آسان ترین روش ممکن پرداخت کردیم .
 
 
از آنجایی که در دین مبین اسلام به سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده تاکید فراوان شده است با تهیه جهیزیه، کمک هزینه اجاره مسکن ، واگذاری رایگان انشعاب اب ، برق و گاز ، تهیه اقلام و وسایل ضروری زندگی زمینه ازدواج زوج های جوان را فراهم کردیم .
 
 
تامین هزینه درمان بیماران از اولویت های این دستگاه حمایتی بوده است که مددجویان بیمار از آن بهره مند شدند.
 
در حوزه آموزشی و فرهنگی با توجه به شرایط خاص کرونایی با همت خیرین و شورای راهبردی تعداد ۳۹۷ تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است علاوه بر آن با پرداخت شهریه دانشجویی، توزیع بسته های فرهنگی ، تشکیل کلاس های تقویتی و کنکور امکان ارتقاء علمی فرزندان مددجویان فراهم آوردیم.
 
 
۱۷۰۰ خانواده در شهرستان جم از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)بهره مند هستند .
 
 
 
* بانیان آزادی 
[کد خبر:AJ34873]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب