1982803.jpg

 

 

آینه جم -  مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: شهرستان جم با کسب 36 عنوان مختلف، رتبه سوم مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر را کسب کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، عبدالحسین اعتماد با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اعلام نتایج نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان بوشهر، شهرستان جم با کسب 34 مقام، رتبه سوم سی و نهمین دوره این مسابقات در استان بوشهر کسب کرد.

وی افزود : در این دوره از مسابقات که به صورت غیر حضوری برگزار شد، دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب 9 مقام اول، 12 مقام دوم و 13 مقام سوم استانی شدند.

اعتماد خاطرنشان کرد: در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان نیز سیده شکوفه حسینی در رشته قرائت و سیده فاطمه حسینی در رشته حفظ ده جزء با کسب مقام اول استانی به مسابقات کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: مسابقات قرآنی یکی از فعالیتهای تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت کارشناسی قرآن و عترت اجرا می شود.

وی، شناخت، رشد و پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان و همچنین پرورش روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری را از جمله اهداف این گونه مسابقات دانست.

[کد خبر:AJ36222]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب