0000000000000000007655555555550514175071.jpg

 

 

آینه جم-  حکم محمدهادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر از سوی وزیر کشور صادر شد و قرار است امروز معارفه وی برگزار شود. رستمیان معاون اداره کل مسکن و شهرسازی بوشهر، رییس این اداره در سمنان و معاون وزیر و رییس شرکت عمران شهرهای جدید در دوره وزارت علی نیکزاد بود.
 
همچنین امروز با معارفه فرمانداران جدید بوشهر و تنگستان، مدیران عالی دولت سیزدهم در شهرستان های استان فعالیت خود را آغاز می کنند. قرار است صالح رحیمی بخشدار مرکزی بوشهر در دولت احمدی نژاد به عنوان فرماندار بوشهر و احمد لطفی مدیرکل سابق کمیته امداد هم به عنوان فرماندار تنگستان معرفی شود.
همچنین تا روز دوشنبه نیز احمد غریبی به فرمانداری کنگان، یونس باربرز فرمانداری دیر، محمد احمد پور فرمانداری جم و محمدتقی صفری در فرمانداری گناوه منصوب شوند.
 
 معاون سیاسی استانداری آخرین معاونتی خواهد بود که تغییر می کند و قرار است استاندار تا دو ماه آینده با محمدتقی ایرانی ادامه دهد. در حالی که قبلا از اکبر پورات به عنوان گزینه معاونت سیاسی استانداری یاد می شد، اکنون علاوه بر وی، گزینه‌های معاونت سیاسی استاندار افزایش یافته ‌اند.
 
شنیده می شود فرید محبی گزینه مدیرکلی کار، تعاون و رفاه استان بوشهر شده است. گویا ارتباط وی با عبدالملکی وزیر کار در زمانی بوده که محبی مدیرکل کمیته امداد و وزیر نیز معاون این سازمان بوده است.
 
رییس جمهور برای یک بوشهری حکم زد. سید ابراهیم رییسی طی حکمی خطاب به دکتر حسن دانایی فرد، وی را به عنوان «عضو شورای عالی اداری» منصوب کرد. دکتر دانایی فرد متولد بردخون استان بوشهر، دانش آموخته دوره دکتری تخصصی مدیریت دولتی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشد.
 
***خلیج فارس
[کد خبر:AJ37338]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب