Aaaaa.jpg

 

آینه جم-با نزدیک شدن به زمان رسمی تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، شاهد مطالب و‌ گزارش های عجیب و غریبی از سوی برخی کاندبدها و حامیان آنها هستیم که فکر می کنند با خیال بافی می توانند افکار عمومی را فریب دهند .

به عنوان مثال:
نظر سنجی های ساختگی ، حمایت اقشار و گروهای مختلف ، بیانیه های عجیب از طرف فعالان سیاسی و اجتماعی ، نقل قول های مسئولین ، عناوین خاص مثل سناتور، ارتش ، مرد سمج و ...

در حالی که کارنامه و عملکرد ، سوابق ، تجارب و محبوبیت برخی از نامزدها آن قدر مشخص است که با تولید محتوا های کاذب و خیالی ، دستمایه طنز برای کاربران فضای مجازی شده است نه اقناع مردم برای انداختن نام آنها در صندوق رای .


شاید زمانی که گردش اطلاعات به آسانی امروز نبود این مدل پیام های دروغین و نخ نما می توانست باعث فریب مردم شود اما امروز راهی جزء صداقت و راستگویی نیست .


وعده های بر زمین مانده نمایندگان ادوار گذشته آن قدر مشهود است که جایی برای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نمی گذارد . آمارهای ساختگی و هر نوع توسعه به نام نامزد مورد حمایت خویش نوشتن ، محلی از اعراب نزد افکار عمومی ندارد.


اشتغال جوانان در قطب انرژیی ایران دغدغه خانواده هایی است که جوانان تحصیل کرده بیکار آنها سوهان روح پدر و مادر هستند، گیرم که آزمون در محل زندگی داوطلب برگزار شد اما وقتی گزینش در مرکز صورت می گیرد چه دردی از جوان بیکار درمان می کند ؟؟ !!!


توزیع ناعادلانه ثروت و فرصت جامعه را به شدت به سمت دو قطبی شدن سوق داده است که برخی به هرچه می خواهند می رسند و در مقابل کسانی دیده می شوند که دچار فقر و نیازمند سبد غذای هستند.


با وجود چنین مشکلاتی به نظر می رسد جلب نظر رای دهندگان با این ادبیات کار ساز نخواهد شد .


شایسته است با صداقت و اطلاع کافی از وضعیت کشور ، شرایط اقتصادی؛ توانمندی و میزان محبوبیت نامزد نسبت به تهیه مطلب اقدام کرد تا بتوانند کارگر واقع شود .

در صورتی که اعتماد مردم هم برای چهار سال با روش های دروغین کسب شد که بسیار دور از انتظار است اما به گفته شاعر ؛

گیرم که خلق را به طریقی فریفتی
با دست انتقام طبیعت چه می کنی؟

 

 

* بانیان آزادی

[کد خبر:AJ44706]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب