7jj8.jpg

 

به گزارش آینه جم؛  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام دوازدهم شیعیان جهان، حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.
در پیام سخاوت اسدی آمده است: 
فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته زادروز سلاله پاک پیغمبر عظیم الشان اسلام، امام دوازدهم شیعیان جهان، حضرت مهدی موعود(عج) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم آزاده و حق طلب جهان، ملت خداجوی ایران اسلامی، مردم ولایتمدار استان بوشهر به خصوص فعالین در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تبریک عرض می کنم.
همچنین هفته بزرگداشت محافظان و سربازان گمنام امنیت که با تلاش ها، رشادت ها و جانفشانی های خود امنیت، آرامش و آسایش را برای کشورمان به ارمغان آوردند را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت می گویم.
نیمه شعبان مختص به شیعیان نیست بلکه این روز بزرگ، روز عدالت خواهان، آزادگان، مظلومین و تمام مستضعفین جهان است.
در روزگاری که ظلم و ستم و چپاول و غارت سراسر دنیا را فراگرفته و سردمداران استکبار جهانی حق و حقوق ملت های مظلوم را نادیده می گیرند، این روز بزرگ نقطه اتصال و وجه اشتراک تمامی آزادگان و عدالت خواهانی است که منتظر تحقق وعده الهی مبنی بر قیام موعود و رهایی مردم از ظلم و ستم و بی عدالتی هستند.
نیمه شعبان روز عدالت و روز انتظار است. انتظار برای رسیدن به عدالت. 
این روز بزرگ را پاس می داریم و از درگاه خداوند سبحان عاجزانه تقاضا داریم ظهور حضرت حجت(عج) را تسریع نموده تا جهان شاهد برقراری عدل و عدالت باشد.
به امید آن روز.
سخاوت اسدی
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس
[کد خبر:AJ44779]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب