4714018.jpg

 

 

آینه جم: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خودروهای شوتی را مصداق ناامنی اقتصادی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که پدیده شوم شوتی‌گری را از بین ببریم و ریشه کن کنیم.

به گزارش آینه جم، سردار احمدرضا رادان در همایش پلیس اقتصادی با بیان اینکه خودروهای شوتی جلوه‌های واضح از قاچاق و همچنین ناامنی اجتماعی هستند، ادامه داد: در حوزه خودروهای شوتی اقدامات و برخوردهای جدی انجام شده که باید این موضوع ادامه داشته باشد.

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
01:10

فرماندهی کل انتظامی به مطالبه پلیس از شورای امنیت ملی درباره برخود با خودروهای شوتی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ متاسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اساس حادثه آفرینی‌های خودروهای شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند.

سردار رادان بر نابودی و ریشه کن کردن فعالیت خودروهای شوتی تاکید کرد و افزود: طی سال جاری تعدادی از همکاران ما در انتظامی توسط خودروهای شوتی به شهادت رسیدند.

سردار رادان اظهار داشت: قاچاق چه از داخل به بیرون کشور و از چه بیرون به داخل کشور امروز به معضل بنیادین اقتصادی تبدیل شده است. متاسفانه اعداد و ارقامی که از حوزه مقابله با قاچاق ارز و کالا نهاد ریاست جمهوری اعلام می شود، اعداد بزرگ و نگران کننده است و اگر ما بتوانیم از افزایش این عدد جلوگیری کنیم و یا به سمت کاهشی ببریم به نظر بالاترین خدمت در بعد جنگ ترکیبی اقتصادی را برای مردم و دولت رقم زدیم.

[کد خبر:AJ44841]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب