1612408.jpg

 

آینه جم- نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت:خدمتگزار همه مردم هستم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای نداند.

به گزارش آینه جم؛ دکتر شیخ موسی احمدی شامگاه یکشنبه در مسجد جامع کنگان در جمع هواداران خود در سخنانی از حماسه آفرینی مردم ، گروه های مختلف مردمی و اقشار مختلف در انتخابات اخیر تقدیر و تشکر کرد.


احمدی با بیان اینکه به خود می بالم توفیق مجدد خدمت گزاری پیدا کردم و نماینده مردم نجيب و قدرشناس منطقه باشم گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است.

شیخ موسی اظهار داشت:از همه دست اندرکاران حوزه انتخابات به خصوص شورای نگهبان ،استاندار،فرمانداران و هیات های نظارت و اجرایی تقدیر و تشکر دارم.

شیخ موسی بیان داشت: رقابت های انتخاباتی تمام شده و فصل رفاقت ها و همدلی شروع شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به دیگر کاندیدا تاکید کرد: ما نماینده و منتخب همه شما مردم هستیم و با تمام کاندیداهای رقیب و هوادارانشان برادریم و دست یاری به سوی همه دراز میکنیم ، منتظر نظرات، پیشنهادات و راهکارهای شما عزیزان هستیم.

شیخ موسی احمدی تاکید کرد:اگر در یک خانواده بعضی اعضای خانواده با یک کاندیدا بودند و بعضی از اعضا با کاندیدای رقیب بودند مبادا کدورتی به وجود آید و نسبت به هم مهربان باشیم.

احمدی اظهار داشت: خدمت گزار برای همه مردم هستم ،چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای نداند.

وی افزود:به عنوان وکیل مردم تمام تلاشم برای احقاق حقوق مردم به خصوص نظارت بر اجرای پروژه هاو قانون گذاری خوب به سود مردم منطقه خواهم گذاشت.

منتخب جنوب‌ استان اظهار امیدواری کرد:با هماهنگی ،همدلی و همراهی دیگر کاندیدای منتخب استان بوشهر، مجمع نمایندگان قوی در استان تشکیل خواهیم داد و مسائل کلان استان را پیگیر خواهیم شد.

دکتر احمدی بیان داشت: شرایط منطقه جنوب استان در بحث کشاورزی ،دریا و صنعت آماده توسعه و تحول در زمینه های مختلف است.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود بیان داشت:از اینکه منت گذاشتید و از حسن اعتماد دوباره شما مردم به بنده حقیر سپاسگزارم و تمام تلاشم برای احقاق حقوق شما مردم خواهم گذاشت.

وی در پایان تاکید کرد:من از امروز به حمایت های شما بیشتر نیاز دارم و با حمایت های خود مرا در این مسیر یاری کنید.

[کد خبر:AJ44896]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب