00000000012phot13.jpg

 

آینه جم : سرپرست جدید سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر در سومین روز پس از انتصابش در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه حضور یافت.

به گزارش آینه جم؛ مرتضی بحرانی هدف از این نشست را آشنایی با فعالان رسانه و دریافت دیدگاههای آنها اعلام کرد.

مهمترین مواردی که از سوی برخی خبرنگاران مطرح شد شامل: ضرورت اطلاع رسانی عملکرد جهادکشاورزی، بهبود نقش نظارتی این سازمان درخصوص تنظیم بازار خصوصا گوشت و مرغ، توجه به پژوهش های کاربردی درباره سرانه تولید و مصرف محصولات کشاورزی، توجه به الگوی کشت برای عدم زیان کشاورزان و منابع آبی و پرسش پیرامون برنامه های سرپرست جدید این اداره کل بود.

بحرانی متولد شهرستان دیر از سال 1390 تا 1401 مدیرکل دامپزشکی استان بود و هفته پیش بجای نوذر منفرد به عنوان سرپرست جهادکشاورزی استان معرفی شد.

سیاسی نیستم

سرپرست جدید سازمان کشاورزی استان در پاسخ به سوال خبرنگاری که با توجه به مسئولیت وی در دولت سابق، آیا اصلاح طلب یا اصولگرا است، بیان کرد: موارد سیاسی را در کار خود دخیل نکرده و همواره تلاش می کنم فرزند خوبی برای ایران باشم.

بحرانی با یادآوری اینکه انتصاب من در سمت مدیرکلی دامپزشکی در زمان استانداری جهانبخش در دولت آقای احمدی نژاد بود و تغییر در این سمت هم در دولت کنونی رخ داد، افزود: من رشد و پیشرفت کاری خود را مدیون انقلاب اسلامی و نظام می دانم و به عنوان کارشناس، رییس شهرستان، معاون اداره کل و حدود 11 سال هم مدیرکل دامپزشکی در حوزه تخصصی فعالیت داشته ام. اکنون هم از تلاش های مدیران سابق جهادکشاورزی خصوصا دکتر منفرد مدیر پیشین تشکر می کنم.

اصحاب رسانه دیده بان قوی در جامعه هستند

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی بوشهر سه معاون دارد که معاون چهارم آن اصحاب رسانه هستند، ادامه داد: اصحاب رسانه دیده بان قوی برای مدیران به شمار می روند و من درخواست دارم کاستی ها و نواقص حوزه کاری ما را انتقال دهند تا جهت رفع آن تلاش کنیم.

شاخص ترین برنامه های سرپرست جدید جهادکشاورزی

سرپرست سازمان جهادکشاورزی بوشهر درخصوص شاخص ترین برنامه هایش در این سمت بیان کرد: تمرکز بر کشت گلخانه ای، تقویت آبزی پروری به سمت دریا به جای ساحل و پیگیری تکمیل اصلاح شیوه آبیاری نخیلات و نوسازی نخل ها که از زمان مدیران قبل شروع شده جزو اولویت های بنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه تولید دام و طیور وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: اما به دلیل مصرف پایین استان، دام ها که پروار می شوند به خارج استان انتقال می یابند که به زودی با ایجاد کشتارگاه صنعتی بوشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ظرفیت کشتار دام در استان افزایش می یابد و ارزش افزوده این محصولات برای بوشهر خواهد بود

[کد خبر:AJ45438]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب