به گزارش "آینه جم" حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان جم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز نظام اسلامی با اقتدار در مسیر موفقیت و سربلندی در حرکت است و هر روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون ولایت فقیه است و باید همواره قدردان ولایت باشیم و همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه جم در تشریح ویژگی‌های کارمند نمونه خاطرنشان کرد: یک کارمند نمونه باید شئون اسلامی را در ظاهر و باطن خود رعایت کرده و تدین، صداقت در کار، رعایت امانتداری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق و داشتن وجدان کاری از خصوصیاتش باشد و در راستای عمران و آبادی کشور، اجرای عدالت، امیدواری مردم به آینده و تحکیم وفاداری مردم به نظام حرکت کند.

 

گنجی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت بیان داشت: خدمتگذاران در نظام اسلامی طبق فرموده‌های رهبر عزیز انقلاب باید دارای بینش و بصیرت بوده و با آگاهی کامل گام بردارد ضمن اینکه تحلیل صحیحی از اوضاع و تحولات پیرامون خود، کشور و جهان داشته باشد.

 

وی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان جم به ویژه در روستاهای دوردست باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

امام جمعه جم یادآور شد: کم‌آبی مشکلات زیادی در جم به وجود آورده و باید تدبیری شایسته برای رفع این مشکل در سطح شهرستان جم صورت گیرد.

 

در این همایش از 65 نفر از کارمندان نمونه ادارات مختلف شهرستان جم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

 

در این مراسم همچنین از مدیران و دستگاه‌های برتر عملیاتی جشنواره شهید رجایی با اهدا لوح از طرف استاندار بوشهر تجلیل شد.

 

در این آیین از شهردار جم به عنوان دستگاه برتر عملیاتی شهرستان و مدیران آموزش و پررش، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیران برتر شهرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

 

 

منبع: فارس

 

[کد خبر:AJ2695]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب