به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های نماز جمعه جم با اشاره به لزوم تکریم رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مختص یک هفته خاص نیست و همواره باید رشادت و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مورد تکریم واقع شوند.

 

 

وی افزود: معنویت، اخلاص، شجاعت و تبعیت از ولایت فقیه موجبات پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد و امروز به این فداکاری‌ها باید افتخار کنیم.

امام جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) خاطرنشان کرد: حضرت امام جواد(ع) در سن 8 سالگی به امامت رسید و در دوران زندگی خود شاگردان بسیار زیادی تربیت کرد و علاوه بر تسلط در امور علمی، نسبت به رسیدگی به نیازمندان جامعه نیز تلاش زیادی داشت.

گنجی به روز نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: پلیس موجبات امنیت و آرامش در جامعه می‌شود و امنیت امروز مرهون تلاش این عزیزان است.

وی تصریح کرد: از نیروی انتظامی و پلیس انتظار داریم همچون گذشته در برابر ناهنجاری‌ها ایستادگی کنند و اجازه خودنمایی به افراد شرور را ندهند.

امام جمعه جم با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به تاخیر انداختن ازدواج تبعات زیادی دارد و آسیب‌های اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت.

گنجی بر لزوم گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و افزود: برای ازدواج جوانان باید شرایط را تسهیل کنیم تا مانعی در مسیر خود نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برپایی جشن عاطفه‌ها در مناطق مختلف شهرستان بر لزوم مشارکت همه مردم به ویژه نمازگزاران در این برنامه تاکید کرد.

امام جمعه جم در ادامه به مشکلات آب در شهرستان جم اشاره کرد و ابراز داشت: معضل آب در شهرستان جم یک مشکل جدی و اساسی است و برخی از شهرها و روستاهای جم آب سالم ندارند و این برای نظام اسلامی زیبنده نیست.

گنجی خواستار حضور استاندار بوشهر در جم شد و اظهار کرد: استاندار بوشهر بیش از یکسال است که در استان بوشهر حضور دارد و فعالیت‌های قابل قبولی در مسیر توسعه استان انجام داده و البته مردم و مسئولان جم از حضور استاندار در جم محروم مانده‌اند و از ایشان می‌خواهیم با حضور در شهرستان جم از مشکلات موجود آگاه شوند/فارس

[کد خبر:AJ2702]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب