آینه جم،رزمایش بیت المقدس شهرستان جم روز پنج شنبه 21 آذر 92 با حضور دو گردان بیت المقدس شهید حمزوی و شهید صافی، به منظور بالا بردن توان رزمی بسیجیان شهرستان  همزمان با سایر نواحی استان بوشهر به مدت 2 روزآغاز شد.

 


به گزارش خبرنگار آینه جم:اين رزمايش با حضور دو گردان از بخش مركزي و بخش ريز در قرار تاكتيكي امام هادي (ع) شهرستان جم برگزار شد.
در دومين روز و آخرين روز از رزمايش" الي بيت المقدس " شهرستان جم، سريال اين رزمايش صبح ديروز با رمز " محمد رسول الله " عملياتي شد.
به گزارش خبرگزاري بسيج از جم، اين رزمايش به مدت 2 روز همزمان با نواحي ديگر استان بوشهر بمنظور آمادگي رزم نيروهاي بسيجي در شرايط مختلف دفاع و ارتقاع توان و هوشياري بيشتر در مقابل دشمن در تاريخ هاي 21 و 22 آذرماه برگزار شد.
فرمانده قرارگاه تاكتيكي امام هادي (ع) شهرستان جم در مراسم صبحگاه ديروز كه در محل قرارگاه تاكتيكي برگزار شد گفت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی است که با توجه به فرهنگ هر جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاصی مانند جنگ ، حوادث غیر مترقبه و حتی در زمان صلح و آرامش به صورت آماده باش بوجود می آید .
سروان عبدالرضا ريزي تحقق فرمایش حضرت امام مبنی بر تشکیل هسته های حزب الله و تشکیل ارتش بیست میلیونی، ایجاد تواناییها و آمادگیهای لازم دفاعی در آحاد مردم در دفاع از کوی و برزن، ایجاد تواناییهای لازم رزمی در نیروهایی که توانایی شرکت در عملیاتهای کلاسیک و بزرگ را دارند بمنظور همکاری با نیروی زمینی و سایر نیروها و حفظ و انسجام کلیه نیروهای بسیجی را از جمله اهداف سازمان بسيج برشمرد.
سروان ريزي افزود : اين رزمايش به منظور بالا بردن توان رزمي بسيجيان در قالب عمليات دفاع از كوي و برزن، پدافند غير عامل، امداد و نجات ومقابله با اغتشاشات و ناآرامي ها برگزار مي شود.

 

[کد خبر:AJ2716]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب