آینه جم:فرماندار شهرستان جم گفت: هفت پروژه ورزشی آموزشی توسط منطقه ویژه پارس در جم ساخته می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جم ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه علم و دانش افزایی انجام شده و همه باید قدردان این تلاش ها باشیم

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید عادلانه از نعمت‌های این انقلاب بزرگ برخوردار شوند، افزود: در راستای توسعه متوازن شهرستان، تلاش کردیم در توزیع اعتبارات عمرانی، محرومیت‌ها و مشکلات دیده شود تا همه مردم بتوانند عادلانه از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار شوند.

نادری بیان داشت: اهتمام دولت تدبیر وامید به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام بود اما با توجه به نیاز مرکز بهداشتی در روستای بهارستان و همراهی خوب مردم و خیرین، این طرح به عنوان یک پروژه جدید مصوب شد.

وی اعتبار اولیه اجرای این طرح را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیمانکار پروژه انتخاب شده است و از امروز کار ساخت مرکز بهداشتی درمانی بهارستان جم آغاز خواهد شد.

احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای جم

فرماندار جم در بخش دیگری از صحبت های خود به کلنگ زنی هفت پروژه ورزشی آموزشی از محل اعتبارات منطقه ویژه در روستاهای شهرستان جم اشاره کرد و گفت: همکاری خوب مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آغاز دولت تدبیر و امید ستودنی است و شاهد تعاملات بسیار خوب با شهرستان جم هستیم که می تواند توسعه بیش از پیش شهرستان را به همراه داشته باشد.

نادری در ادامه به احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای علی آباد، تنگمان و کوری حیاتی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از اعتبارات منطقه ویژه عنوان کرد و افزود: نگاه تعاملی نفت به محیط پیرامون می تواند رشد و بالندگی هر دو مجموعه را به همراه داشته باشد.

جم

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان جم احداث سه مدرسه و دو کلاس درس را از دیگر پروژه هایی دانست که در دهه فجر امسال و با اعتبار تصویبی از منطقه ویژه کلنگ زنی خواهد شد.

نادری ابراز امیدواری کرد: با همراهی، همدلی و همگامی خوب مردم و شوراها شاهد رونق هر چه بیشتر روستاها و افزایش سطح خدمات رسانی به مردم عزیز جم باشیم.

مدارس کانکسی زیبنده شهرستان جم نیست

رئیس شورای تامین شهرستان جم موضوع فضای فیزیکی مدارس را یکی از دغدغه های اساسی شهرستان جم عنوان کرد و افزود: در بحث فضای آموزشی در شهرستان جم، با کمبود ۴۰ مدرسه مواجه هستیم که با تلاش های صورت گرفته در سال جاری، بخشی از این مشکل در آینده نزدیک حل خواهد شد.

نادری تاکید کرد: مدارس کانکسی زیبنده شهرستان جم نیست و با حمایت مدیرعامل  محترم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به زودی مدارس کانکسی در سطح شهرستان جمع آوری خواهد شد.

وی هم چنین از افزایش دو کلاس درس جدید به دبستان شهید حسین زاده روستای کوری حیاتی خبر داد و افزود: این دو کلاس نیز با استفاده از اعتبارات منطقه ویژه احداث خواهد شد.

[کد خبر:AJ2809]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب