آینه جم:فرماندار شهرستان جم گفت: خواسته چندین ساله مردم جم برای توزیع عوارض آلایندگی حل شد.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح پارک آزادی شهر انارستان شهرستان جم اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۲۰ برنامه در شهرستان تدارک دیده شده که ۸۵ مورد آن فرهنگی و ۳۵ مورد ورزشی بود که چندین دیدار مردمی نیز در این ایام برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال در جذب مشارکت‌های شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی در انارستان، ریز، بخش ریز و روستاهای اطراف اتفاقات بسیار خوبی افتاد.

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: شب گذشته جشن انقلاب در شهر جم با حضور هشت هزار نفر از مردم این شهر، روستاها و محلات پردیس، توحید و مجتمع گاز برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال دو مدرسه در شهرستان جم افتتاح می کنیم، اذعان داشت: یکی از این مدارس در دست ساخت است و عملیات اجرایی هفت مدرسه آغاز می شود.

نادری بیان کرد: امسال رابط اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پارس را در شهرستان راه‌اندازی کردیم که از طریق این دفتر در چهارماه گذشته بیش ۹۰ نفر در این منطقه مشغول به کار شدند.

ساخت راه جم به پالایشگاه با حمایت وزارت نفت

وی تصریح کرد: این فرمانداری تنها یک معاونت داشت و با پیگیری‌های انجام شده، ایجاد معاونت عمرانی فرمانداری تصویب شد.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان ساخت: مطالعه ساخت راه جم به پالایشگاه با حمایت وزارت نفت آغاز شده و در سال آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: با پیگیری وزارت راه و شهرسازی راه ریز به دژگاه در کمیسیون ماده ۲۱۵ مطرح و ساخته می‌شود.

نادری اضافه کرد: با دستور استاندار بوشهر خواسته چندین ساله مردم در رابطه با توزیع عوارض آلایندگی حل شد که رضایت مردم را در پی داشت.

فرماندار شهرستان جم افزود: امروز با همت شورای تامین شهرستان جم، این شهر امن ترین نقطه استان و حتی کشور است.

[کد خبر:AJ2813]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب