آینه جم؛ فرماندار جم در آیین افتتاح نمایشگاه فروش بهاره گفت: برگزاری نمایشگاه های فصلی، نقش به سزایی در تنظیم بازار دارد.

به گزارش آینه جم؛عبداله نادری در این آیین با تاکید بر لزوم تامین مایحتاج ارزان قیمت برای مردم خصوصا در ایام نوروز اظهار داشت: نمایشگاه های عرضه ی محصولات باید به گونه ای باشد که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت، بتواند رضایت مردم را فراهم سازد.

نادری تنوع محصولات عرضه شده در نمایشگاه ها را نیز یکی دیگر از نیازها برشمرد و خاطر نشان ساخت: نمایشگاه ها باید با توجه به سه عامل مهم قیمت مناسب ، کیفیت خوب و تنوع محصول، شرایط را برای استقبال دائم از این نمایشگاه ها فراهم سازند.

وی برگزاری بازارهای هفتگی و نمایشگاه ها را الزامی اساسی در حمایت از اقشار کم درامد شهرستان عنوان کرد و افزود: با وجود آنکه بخشی از مردم شهرستان جم از قدرت خرید بالایی برخوردار هستند اما بخش دیگری از مردم توان خرید چندان بالایی ندارند و اداره ی صنعت و معدن باید همواره تمهیدات لازم برای تامین نیازهای اقشار کم درآمد را اتخاذ نماید.

فرماندار جم در ادامه از آمادگی تمامی دستگاه ها برای تامین نیازهای اساسی مردم در ایام نوروز خبرداد.

روابط عمومی فرماندار جم در ادامه نوشت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم نیز در حاشیه ی این مراسم با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان جم گفت: این نمایشگاه در راستای تامین نیازهای مردم قبل از عید نوروز برگزار شده و امیدواریم رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

اکبر حسینی با اشاره به حضور 30 شرکت تولیدی در این نمایشگاه افزود: مجموعا 200 غرفه در نمایشگاه دایر است که اجناس خود را با تخفیف 10 تا 15 درصد به مردم عرضه می کنند.

وی به غرفه ها و اجناس آن ها اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ۱۰غرفه خشکبار شب عید، ۶غرفه تنظیم بازار مرغ، برنج و گوشت، ۵غرفه پوشاک و کیف، ۱۵غرفه پوشاک زنانه و مانتو، ۳۵غرفه پوشاک زنانه انواع تریکو، ۵غرفه پوشاک مردانه و کت و شلوار، ۱۵غرفه پوشاک مردانه مجلسی،  ۶غرفه کفش مردانه، ۸غرفه کفش زنانه، ۴۰غرفه ملزومات خانواده و دکوری، ۱۵غرفه صنایع دستی، ۲۵غرفه سوغات ایران و ۱۵غرفه نیز سایر اقلام و مایحتاج مورد نیاز مردم را به فروش می رسانند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جم از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف یا گرانفروشی موضوع را از طریق اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن شهرستان و یا تماس با شماره 124 با بازرسان در میان بگذارند.

حسینی افزود: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان جم از ششم تا شانزدهم اسفندماه همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 5 تا 22 پذیرای مردم شهرستان خواهد بود.

آدرس نمایشگاه: جم- بلوار ولیعصر- روبروی ناحیه مقاومت سپاه جم















پ













 

 

[کد خبر:AJ2817]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب