اخبار کوتاه از آموزش و پرورش شهرستان جم+ تصاویر

 

 آینه جم؛ هنر جویان هنرستان های شهرستان جم با درخشش در مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: هنرجویان هنرستان های شهرستان جم 6 عنوان برتر در مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش  استان بوشهر را کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

سید علیرضا سجادی افزود: هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان جم با کسب عناوین برتر مسابقات استانی و راهیابی به مرحله کشوری، توان علمی و مهارتی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: 16 نفر از هنرجویان شهرستان در 8 رشته در مسابقات علمی عملی مرحله استانی شرکت کردند که تعداد 6 نفر در رشته های مختلف با کسب عناوین برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

 

*** مدیر آموزش و پرورش جم در جمع آموزشیاران نهضت سواد آموزی عنوان کرد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی در خط مقدم جبهه مبارزه با جهل و بیسوادی تلاش می کنند

سید علیرضا سجادی ضمن تبریک عید باستانی نوروز از تلاش ها و زحمات آموزشیاران در طول سال تحصیلی جاری تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به جایگاه علم و علم آموزی در آموزه های دینی ما افزود: ما مفتخر به دین و مکتبی هستیم که اولین آیات نازل شده بر پیامبر اکرم(ص) در خصوص علم و سواد آموزی است.

سجادی خاطر نشان کرد: مسئله سوادآموزی و آموزش عمومی یکی از مسائل مهمی است که بطور جد مورد تاکید کشورهای دنیا قرار گرفته و در کشور ما به جهت صبغه ملی و اسلامی، بیش از سایر ملل مورد توجه می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب بتوانیم در زمینه ریشه کنی بیسوادی تلاش کنیم و در آینده ای نزدیک شاهد جشن باسوادی در شهرستان جم باشیم.

در ادامه نیز کامران کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه جذب و آموزش سواد آموزان ارائه نمود.

 ***جشنواره الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی شهرستان جم با کسب مقام اولی دبستان شهدای پتروشیمی پایان یافت

پایه اول: یداله غلامی، طاهره زارعی و نجمه سلیمانی

پایه دوم: طیبه رستم پور، فرزانه آزمون و زینب غلامی

پایه سوم: مسلم ناصری، جمیله کاویانی و فهیمه علیپور

پایه چهارم: سلیمه زارعی و نادیه غلامی

پایه پنجم: صدیقه نصیرزاده و بهلول حاتمی

پایه ششم: سمیرا محمودی

چند پایه: حسن رجبی و ادریس حق شناس

مدیران: عبداله جاور، مهرالسادات کاظمیان و فرزانه محمدی

 ***با حضور استاد علیپور کارگاه آموزشی ویژه دبیران ادبیات فارسی مدارس شهرستان جم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی توانمند سازی و ارتقای سطح علمی دبیران ادبیات فارسی و کیفیت بخشی به امر آموزش دانست.

سید علیرضا سجادی افزود:  در راستای  اجرای سیاست های وزارت آموزش و پرورش و توانمند سازی نیروی انسانی و ارتقای بنیه علمی همکاران، از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون طی چند مرحله کارگاه های آموزشی مختلف با حضور اساتید مجرب کشوری و مولفین کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شده است

.

[کد خبر:AJ2824]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب