به گزارش آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی در بخشی از خطبه‌های بیان کرد: در جمهوری اسلامی اداره کشور بر اساس مراجعه به آرا عمومی با محوریت اسلام است و شاهد هستیم که جابجایی قدرت به راحتی و بدون مشکل انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد گنجی با بیان اینکه وعده‌های مسئولان در مورد شهرستان جم محقق نشد گفت: رنگ محرومیت زیبنده جم نیست.



وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسئله تاکید فرموده‌اند.

امام جمعه جم بیان کرد: کمک به دولت جدید مسئله مهمی است و همه جریانات و گروه‌ها باید برای بهبود وضعیت کشور دست به دست هم دهند و دولت را یاری کنند.

انتقاد از روحانی
گنجی با انتقاد از ترکیب دولت گفت: چرا استان بوشهر با این ظرفیت و پتانسیل هیچ جایگاهی در کابینه ندارد و تا کی باید شاهد این گونه تبعیض‌های ناروا باشیم.

وی اضافه کرد: 700 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس، وجود 10 اسکله مهم، تامین 70 درصد گاز کشور، صادرات 90 درصد نفت کشور و وجود مردمی ولایت‌مدار و انقلابی از ویژگی‌های این استان است و دولت باید توجه بیشتری به توانمندی استان کند.

امام جمعه جم ابراز داشت: مسئولان و بزرگان استان باید تلاش کنند و با دولت رایزنی کنند تا حداقل در سطح معاون وزرا و استانداران از نیروهای بوشهری افرادی را داشته باشیم.

انتقاد از احمدی نژاد
گنجی با انتقاد از دولت احمدی‌نژاد در توسعه شهرستان جم گفت: در چند سال اخیر هیچ طرح و پروژه بزرگ و میلیاردی در جم اجرایی نشده و مسئولان فقط وعده و وعید دادند و اقدامی عملی برای توسعه و آبادانی جم نداشتیم.

وی یادآور شد: جاده جم به پالایشگاه مسیر بسیار خطرناکی است که هیچ اقدامی انجام نشده است.

امام جمعه جم افزود: گذرگاه ورودی جم به شیراز نیز بسیار خطرناک و تصادف‌خیز است و باید هر چه زودتر فکری برای این مسیر شود.

گنجی اضافه کرد: تکمیل مجتمع آدینه جم، تکمیل دانشکده فنی جم و راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی جم نیز از وعده‌هایی است که عملی نشده است.

انتقاد از تغییر متعدد استانداران
وی در ادامه با انتقاد از حضور پنج استاندار در مدت هشت سال دولت احمدی‌نژاد در بوشهر اظهار داشت: تبادار، افراشته، شفقت، جهانبخش و حسنوند در دولت احمدی‌نژاد در استان در راس بودند و این عدم ثبات مدیریتی موجبات رکود استان و متوقف ماندن مسیر پیشرفت شد که در دولت روحانی نباید ادامه یابد.

منبع: فارس

[کد خبر:AJ2888]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب