به گزارش خبرنگارآینه جم به نقل از آوای جم؛مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم برگزار شد.

 در این مراسم که از ساعت 11 صبح امروز 26 شهریورماه 92 در محل فرمانداری جم و با حضور فرماندار و معاونش برگزار شد،سید علیرضا سجادی زاده به نمایندگی از شورای شهرجم،محمدباقر رفیعی پور به نمایندگی از شورای بخش مرکزی جم،حسین محدثی به نمایندگی از شورای شهر ریز،حسن سرو به نمایندگی از شورای شهر انارستان و یدالله امینی به نمایندگی از شورای بخش ریز در جلسه حاضر بودند.

در ابتدای جلسه عبدالرسول زارع،فرماندار شهرستان جم در سخنانی با تاکید بر نقش پر رنگ شوراها که در قانون اساسی نیز چندین اصل درباره آن وجود دارد از زحمات سیدعلیرضا سجادی زاده و همکاران سابقش در شورای شهرستان جم قدردانی نمود و خواستار همدلی اعضاء در جهت رفع مشکلات مردم شد.

زارع در پایان سخنانش به اعضاء شورای شهرستان گفت: معتقدم خداوند شما را دوست داشته است که این تقدیر را برایتان رقم زده که به مردم خدمت نمائید.

در ادامه جلسه سید علیرضا سجادی زاده و حسین محدثی خود را کاندیدای ریاست شورای شهرستان نمودند و هر کدام در سخنان کوتاهی دیدگاههای خود را بیان نمودند،محدثی در این بخش ضمن قدردانی از خدمات سجادی زاده گفت خودم را نماینده کل شهرستان تلقی می کنم و تفداتی ندارد که امروز چه سمتی بدست بیاورم در هر صورت هدفم خدمت به مردم است.

سجادی زاده نیز در سخنانی گفت برای ریاست شورا هم دانش و تجربه دارم و هم فرصت و وقت که بتوانم به مردم خدمت نمایم.

وی گفت در6سال گذشته ثابت کرده ام که نماینده کل شهرستان از شمالی ترین نقطه تا جنوبی ترین نقطه آن بوده ام و نمونه بارز آن حمایت از ریاست افراد توانمند بخش ریز در ادارات شهرستان جم است.

سجادی زاده تصریح کرد عوارض آلایندگی هرگز و هرگز متعلق به شهرداری جم به تنهایی نیست و متعلق به کل شهرستان است

در پایان جلسه رای گیری برای تعیین هیئت رئیسه شورای شهرستان جم برگزار شد که نتایج ذیل بدست آمد.

رئیس : حسین محدثی با مجموع 4 رای از 5 رای ماخوذه ( کاندیدا : سجادی زاده - محدثی )

نائب رئیس : حسن سرو با مجموع 5 رای از 5 رای ماخوذه ( کاندیدا : سرو)

منشی و سخنگو : محمدباقر رفیعی پور با مجموع 5 رای از 5 رای ماخوذه (کاندیدا : رفیعی پور )

نماینده شورای شهرستان جم در شورای عالی استان بوشهر: محمدباقر رفیعی پور با مجموع 5 رای از 5 رای ماخوذه (کاندیدا: رفیعی پور)

[کد خبر:AJ2897]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب