خبرنگار : حسین لاری

به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت الاسلام عباس بحرینی امام جمعه موقت عسلویه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد حضرت معصومه (س )و امام رضا (ع) ؛ نماز گزاران را به تقوای الهی دعوت کرد وگفت تقوا سرمایه دنیا وآخرت است.

 

وی به حدیث ثقلین اشاره نمود و گفت قران و اهل بیت تنها راه نجات بشریت است.

بحرینی با بیان اینکه موبایل وفناوری های جدید ، فرصت بسیار خوب برای اشاعه اخلاق دینی و آموزه های علوی هستند گفت باید همه مسولان و مردم با همه این امکانات؛ عشق به اهل بیت و مسایل دینی در جامعه ونسل جوان نهادینه کنند.

امام جمعه موقت عسلویه در بخش دیگر خطبه ها با تبریک هفته دولت گفت بهترین الگو برای دولتمردان ، شهید رجایی می باشد.

وی افزود شهید رجایی از وقتی که دست فروشی می کرد و وقتی رییس جمهور شد وضعش تغییری نکرد این نوع زندگی ، باید الگوی دولتمردان شود.

بحرینی با ذکر خاطره ای گفت اوایل انقلاب همراه بزرگانی از اهل تسنن خدمت شهید رجایی رسیدیم احترام واخلاق ایشان ، واقعا مثال زدنی بود.

وی گفت این بزرگان با شهادت خود ، درخت تنومند انقلاب آبیاری کردند و از این جهت ، شهادت این بزرگان برای انقلاب ،نعمت بود.

حجت الاسلام بحرینی با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا بزرگترین عبادت است گفت مسئولان که به برکت انقلاب به این پست ها رسیده اند باید همه فکر و تلاش خود در خدمت به بندگان خدا قرار دهند.

وی افزود در 35 سال اخیر تلاش های بسیار برای توسعه وعمران کشور شده است و باید قدرشناس و شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم .

بحرینی اظهار داشت با وجود تلاش مسئولان در سال های اخیر ؛ مشکلاتی هم وجود دارد همه باید با سعه صدر وصبر ، دولت را در سازندگی و رفع مشکلات یاری کنند .

امام جمعه موقت عسلویه به افتتاح بیمارستان عسلویه اشاره کرد وگفت این نعمت بزرگی برای منطقه است.

بحرینی اضافه کرد با راه اندازی این بیمارستان ، دیگر نیازی نیست مردم به شهرهای اطراف برای درمان مراجعه کنند.

وی زندگی در نظام اسلامی تحت ولایت فقیه را مایه افتخار عنوان کرد وگفت خدارا شکر کشور عزیزمان از لحاظ امنیت در شرایط بسیار خوب است هر چند کشورهای همسایه وضع خوبی ندارند .

بحرینی تروریسم را زاییده دولت های استکباری دانست وگفت منافقان وتروریست ها نورچشمان آمریکایی های مدعی دروغین حقوق بشر هستند .

وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه عسلویه ، با تبریک پیروزی مردم غزه اظهار داشت ایستادگی رمز موفقیت مردم غزه بود.

بحرینی به اعتراف نتانیاهو نخست وزیر این رژیم جعلی اشاره کرد که گفته بود نتوانستیم حماس شکست دهیم .

حجت الاسلام بحرینی از برخی سران کشور های منطقه، جهت سکوت در وقایع غزه انتقاد کرد وگفت این رژیم جعلی به زود نابود می شود.

به مناسبت هفته دولت روسای ادارات شهرستان درنماز جمعه این هفته حضوریافتند و حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه درسخنانی قبل از خطبه ها ، ضمن تبریک هفته دولت به گوشه هایی از خدمات دولت دراین شهرستان اشاره نمود و گزارشی از پروژه های عمرانی که درهفته دولت به بهره برداری می رسند تشریح کرد.

[کد خبر:AJ3010]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب