آینه جم: یکی از شاخص ترین اعتراضات نمایندگان که تاثیر به سزایی در زمینه ندادن رای اعتماد به گزینه وزارت ورزش داشت عملکرد نامطلوب و ضعیف بخشی از مدیران استانی در سطح کشور بوده است .

 

به گزارش آینه جم :نماینده مردم دیر ، کنگان ، جم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سوک از توقف کامل تمامی مصوبات ورزشی دولت گذشته در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به شدت انتقاد کرد .

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی اظهار کرد : وضعیت ورزش استان بوشهر نیاز به ساماندهی اساسی دارد و در بازدیدهای انجام شده در این شهرستان ها تمامی هیات های ورزشی علی الخصوص فوتبال نسبت به بی توجهی بعضی از مسئولان مرتبط با حوزه ورزش استان گله مند هستند .

وی با اشاره به رای نیاوردن گزینه وزارت ورزش در صحن علنی مجلس عنوان کرد : یکی از شاخص ترین اعتراضات نمایندگان که تاثیر به سزایی در زمینه ندادن رای اعتماد به گزینه وزارت ورزش داشت عملکرد نامطلوب و ضعیف بخشی از مدیران استانی در سطح کشور بوده است .

این نماینده مجلس یادآور شد : در نشست  هایی که با اصحاب ورزش در حوزه انتخابیه ام انجام می شود متوجه شده ام که رویکرد مناسبی در توزیع اعتبارات برای حمایت از ورزش و تیم های ورزشی وجود ندارد و ورزشکاران و مدیران تیم های ورزشی از من به عنوان نماینده مردم خواستار پیگیری مطالباتشان در این زمینه هستند .

احمدی با اشاره به پیگیری هایش در راستای جذب منابع اعتباری در زمینه ورزش اظهار کرد : به عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص از معاونت راهبردی ریاست جمهوری در کارگروه پیگیری مصوبات سفر رهبری به استان ها توانسته ام بودجه بسیار مناسبی در زمینه ورزشی برای حوزه انتخابیه ام در چهار شهرستان جنوبی استان اخذ کنم که هم اینک بدنبال نقدینگی و تخصیص اعتبار آن هستم .

وی با اظهار نگرانی از تعطیلی تمام پروژه های مصوب ورزشی در چهار شهرستان جنوبی استان از متولیان بخش ورزشی استان خواستار توجه و رسیدگی میدانی شد/منبع سوک
[کد خبر:AJ3345]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب