طبق این حکم که دستور آن در ۲۸ آبان ماه توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شده است موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه به عنوان عضو ناظر کمیته هماهنگی اشتغال استان بوشهر منتصب شده است.

 

سوک نوشت:طبق این حکم که دستور آن در ۲۸ آبان ماه توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شده است موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه به عنوان عضو ناظر کمیته هماهنگی اشتغال استان بوشهر منتصب شده است.

در متن این دو نامه آمده است :

 

نامه اول: 

 

جناب آقای موسی احمدی                                                                                     شماره: ۵۴۵۲۱

 

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر                                                 تاریخ:۲۸٫۸٫۹۲

 

سلام علیکم؛

 

در اجرای بند(۱۵) ماده(۴) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال مصوب ۱٫۶٫۱۳۷۷ و بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۶٫۶٫۱۳۹۲، جنابعالی برای نظارت و عضویت در کمیته هماهنگی اشتغال استان بوشهر انتخاب می شوید.

 

طبق آئین نامه داخلی، نماینده ناظر موظف است در کلیه جلسات ذیربط شرکت نماید و خداکثر ظرف یک هفته پس از تشکیل جلسه، گزارش کتبی خود درباره موضوعات مطروحه در جلسه و تصمیمات متخده و نیز رعایت آئین نامه داخلی آن جلسه و همچنین دیگر نقطه نظرات خود را به کمیسیون ذیربط و معاونت نظارت ارائه نماید.

 

توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسالمی ایران از خداوند متعال خواستاریم

 

علی لاریجانی

 

 

 

نامه دوم

 

جناب آقای حسنوند

 

استاندار محترم بوشهر

 

سلام علیکم

 

در اجرای بند(۱۵) ماده(۴) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال مصوب ۱٫۶٫۱۳۷۷ و بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۶٫۶٫۱۳۹۲ جناب آقای موسی احمدی نماینده ناظر محترم مجلس شورای اسلامی برای نظارت و عضویت در کمیته فرهنگی اشتغال استان بوشهر انتخاب می گردند.

 

علی لاریجانی

 

larijani ahmadi 1 موسی احمدی ناظر كميته هماهنگی اشتغال استان بوشهر شد+عکس larijani ahmadi 2 موسی احمدی ناظر كميته هماهنگی اشتغال استان بوشهر شد+عکس

[کد خبر:AJ3347]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب