نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم وعسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: افق پیش روی پارس جنوبی در دولت تدبیر و امید بسیار رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت الاسلام موسی احمدی افزود: اولویت وزارت نفت استفاده از میادین مشترک است و دولت یازدهم تصمیم دارد تا پایان دوره این دولت همه فاز های پارس جنوبی را به بهره برداری برساند.

وی اضافه کرد: در بازدید های متعددی که در پارس جنوبی به همراه معاونان رییس جمهوری و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی صورت گرفت این پروژه ها از نظر فیزیکی فعالیت وپیشرفت خوبی دارند.

احمدی ادامه داد: اکنون ترین یک و دوم فاز 12 پارس جنوبی راه اندازی شده وترین اول فاز 15 و16 نیز اتمام رسیده وتا پایان خرداد ترین دوم آن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر نفت با توجه به تخصص و تجربه ای که دراین بخش دارد با حساسیت دنبال حل مشکلات صنعت نفت با محیط های پیرامونی است.

وی گفت: به تازگی وزیر نفت دو دستور بسیارخوب در زمینه بهداشت ودرمان و تشکیل کارگروه در چهارشهرستان کنگان، دیر، جم وعسلویه برای شناخت آسیب ها تاسیسات نفت و گاز و محیط پیرامون آن داده است که می تواند توسعه این منطقه را دربرداشته باشد. /ایرنا

[کد خبر:AJ3353]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب