آینه جم:يك عضو هيات رئيسه كميسيون انرژي مجلس از بررسي موضوع آلايندگي بنزين‌هاي توليد داخل در جلسه اين كميسيون خبر داد.


 

به گزارش «آینه جم» حجت‌الاسلام موسي احمدي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: قرار است در جلسه كميسيون انرژي موضوع آلايندگي بنزينهاي توليد داخل با حضور يكي از مديران عامل شركت هاي پتروشيمي توليد كننده بنزين ، مسئولان پژوهشگاه نفت، نمايندگان مركز پژوهش‌هاي مجلس ، وزارت نفت و سازمان محيط زيست بررسي شود.

 وي افزود: بعد از بروز اختلاف بين وزارت نفت، سازمان محيط زيست و پتروشيمي‌ها بر سر آلايندگي بنزين‌ها پيگييري‌هايي در كميسيون انرژي انجام شد و من شخصا با آقاي رستمي مدير عامل پتروشيمي نوري كه كار توليد بنزين را انجام مي‌دهد گفت‌وگويي داشتم و ايشان گفتند كه در بنزين توليد ما آلايندگي وجود ندارد و ميزان بنزن به حد استاندارد وجود دارد جاي نگراني از نظر آلودگي آن وجود ندارد.

 نماينده جنوب استان بوشهر در مجلس تصريح كرد: با توجه به صحبت‌هاي خانم ابتكار در مورد آلودگي بنزين‌پتروشيمي‌ها و سرطان‌زا بودن آن موضوع در كميسيون انرژي مطرح و بنا شد كه در جلسه‌اي به اين مساله رسيدگي شود و كارشناسان دستگاههاي مختلف به صراحت در اين باره اظهار نظر كنند تا اعضاي كميسيون انرژي مجلس ارزيابي درستي در اين زمينه داشته باشند. احمدي گفت: در حال حاضر بنزين چندين شهر كشور از بنزين‌هاي توليد داخل تامين مي‌شود.

[کد خبر:AJ3354]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب