به گزارش خبرنگار آینه جم: طبق وعده ی حسنوند مدیران درآخرین لحظات  همچنان منتظر عزل و نصب باشند

 

اولین تغییرات در آخرین روزهای حضور حسنوند ، جم را لرزاند . بر این اساس امروز راس ساعت 11:30صبح در مراسمی که با حضور موسوی معاون سیاسی استانداری بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری جم برگزار شد . از زحمات مسلم سلیمانی بخشدار مرکزی جم تقدیر نمودو به جای آن سید مجید حسین زاده از کارمندان فرمانداری جم را به عنوان سرپرست  منصوب کرد.گفتنی است سید مجید حسین زاده، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد و سوابقی چون سرپرستی نمایندگی اداره ی کار، مسئول روابط عمومی و کارشناس امور عمرانی فرمانداری جم را در کارنامه دارد

 

 همزمان  با این تغییر در بخشداری جم ؛ تغییراتی هم در بخشداری شمال استان صورت گرفت ،با حضور شفیعی مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر از زحمات محمدی بخشداربندر امام حسن (ع)  از شهرستان دیلم تقدیر و به جای آن پورمقدس از کامندان فرمانداری دیلم به عنوان سرپرست منصوب کرد.

 

 

آینه جم: دو روز پیش سلیمانی، بخشداری مرکزی جم بطور ناگهانی از کار برکنار شد و البته همین قید ناگهانی بودن باعث ایجاد حواشی و اعتراض برخی از مردم و مسئولین جم گردید. در هیمن خصوص اتحاد جنوب به سراغ معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر رفت تا جزییات قضیه را از زبان وی بشنود. آقای پرآور هم خبرنگار اتحاد جنوب را قسم داد تا عین صحبت هایش را نقل کند و  اتحاد جنوب هم به مانند رویه همیشگی عینا صحبت های وی را منتشر می کند.

مگر برای تغییر مدیران باید با کسی هماهنگی شود!؟

به گزارش اتحاد جنوب، به گفته برخی اعضای شورا و نماینده مردم جم، این عزل و نصب در بخشداری مرکزی جم بدون اطلاع  به مسئولین  شهرستانی صورت گرفت و همین هم باعث نارضایتی اعضای شورای شهر جم و نیز موسی احمدی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گردید.

 اتحاد جنوب هم موضوع را  پیگیری کرد و  از  معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر علت را جویا شد.

محمدحسن پرآور در این گفتگو بیان داشت: نخست اینکه این اقدام غیرمنظره نبوده و از مدت ها قبل بنا بود که بخشدار مرکزی جم تغییر یابد، منتها این موضوع به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد.

پرآور تصریح کرد: جابجایی یک بخشدار امری بسیار عادی است و  نیاز به دلیل خاصی برای توضیح ندارد. وی افزود: ایشان از نیروهای خود ما است و جای دیگری از ایشان استفاده خواهیم کرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار در پاسخ اتحاد جنوب مبنی بر اینکه در حال حاضر آیا پست جدیدی برای ایشان در نظر گرفته اید یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز ایشان به نزد بنده نیامده اند، وقتی بیایند در این مورد گفتگو کرده و حتما در جای دیگر از خدماتشان استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: قرار نیست برای تغییر و تحول یک مدیر با کسی هماهنگی صورت بگیرد و آیا به نظر شما به عنوان یک خبرنگار، اصلا این صحیح است که برای تغییر یک بخشدار با شورا یا نماینده مجلس هماهنگی شود؟

خبرنگار اتحاد جنوب در پاسخ به پرآور گفت: «اما وزیر کشور برای انتخاب استاندار نظر نمایندگان مجلس را جویا شده است و بیراه به نظر نمی رسد که نماینده مردم در مجلس هم این انتظار را داشته باشد تا برای تغییر بخشدار حوزه نمایندگی خود ،حداقل از سوی معاون استاندار در جریان قرار بگیرد».

پرآور هم در جواب بیان داشت: در همین مورد هم نمایندگان مجلس به یک اجماع نظر در مورد معرفی استاندار نرسیدند و وزارت کشور همچنان در حال رایزنی است و نظر نمایندگان را ملاک قرار نداده است

گزارش از:بتول سهراب پور

[کد خبر:AJ2466]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب