عباس تابش مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت  استان بوشهر برای شرکت در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان جم حضور پیدا کرد و در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار آینه جم به سوالات پاسخ داد.

تابش درباره نظارت بر اصناف و بازار جم گفت که به صورت شبانرزوی نظارت توسط اصناف و بازرسان صنعت ،معدن وتجارت انجام می گیرد.

وی افزود همشهریان و هم استانی های عزیز می توانند نظرات و انتقادات خود را با شما ره تلفن 124به صورت شبانرزوی و فعال جهت رصد بازار با ما در میان بگذارند.

ایشان اعلام کرد از 31هزار واحد صنفی فعال در استان بوشهر ،شهرستانهای دشتستان و دیلم به ترتیب بیشترین و کمترین واحد صنفی به خود اختصاص می دهند.

مدیر کل صنعت ،معدن وتجارت استان بوشهر تصریح کرد اکثریت بازاریان و اصناف استان بوشهر با انصاف هستند و اندکی هم افراد فرصت طلب بازاری وجود دارند که ما مجال فرصت را به آنها نخواهیم داد.

تابش با تاکید بر اینکه کمبود کالاهای اساسی نداریم افزود درصورت افزایش قیمت به علت کمبود کالا ،با تزریق و استفاده از ذخایر کالاهای اساسی قیمت ها را به حالت اولیه برگردانده خواهد شد، ما نمایشگاه های فروش را به عنوان تنظیم کننده یا ریگراتور بازار می شناسیم و همزمان در شهر این کالا ها عرضه می شود در هر سال دو نمایشگاه فروش بهاره و پاییزه  داریم در این نمایشگاه ها به عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار می باشند تا شهروندان عزیز هم استانی بتوانند در کمترین زمان کالاهای اساسی خودرا در این نمایشگاه ها دریافت کنند.

ایشان در ادامه به اختصاص بودجه هایی برای آموزش اصناف اشاره کرد و بیان داشت در شهرستان های استان کلاس های آموزش اصناف برگزار می شود.

تابش با بیان اینکه کمیسیون نظارت شهرستان جم قویترین  کمیسیون نظارت استان بوشهر می باشد افزود اتاق اصناف شهرستان جم به لحاظ شاخص های عملکردی بهترین عملکرد را در استان داشته است.

ایشان در پایان گفت و گو اظهار داشت من شهرستان جم را یکی از شهرستانهای دارای پتانسیل بالا از لحاظ موقعیت جغرافیایی،آب و هوا و خاک در سطح  استان بوشهر می بینم و با اهتمام بیشتر مسئولین شهرستانی و استانی می تواند بهتر شکوفا شود و مایه افتخار استان و کشور باشد.

 

 

[کد خبر:AJ2469]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب