به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری در زندگی موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: شخصیت والای امام خمینی(ره) و مدیریت ارزشمند ایشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب موجبات موفقیت این حرکت اصیل مردمی شد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این نظام هستیم.

 

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: مدیریت دینی امام عظیم‌الشان راحل توانست انقلاب را رهبری کند و به پیروزی نهایی برساند.

 

گنجی تصریح کرد: امام خمینی(ره) قبل از ورود به میهن شورای انقلاب را تشکیل شد و پس از ورود به کشور نیز دولت موقت را راه‌اندازی کرد که این امر موجبات تثبیت نظام شد.

 

وی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های منطقه گفت: انقلاب‌های زیادی در گذشته و همچنین در سال‌های اخیر شکل گرفته که هر کدام در درازمدت با مشکل مواجه شدند ولی این انقلاب با مدیریت بی‌نظیر امام (ره) و با حمایت مردم مومن و انقلابی هر روز مستحکم‌تر شده است.

 

امام جمعه جم در خطبه دوم نیز با اشاره به 16 بهمن ماه سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش مهمی در نظام داشته و دارد و جایگاه این مجمع بسیار رفیع است.

 

گنجی یادآور شد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و نهال پراستعدادی که در خاک سرشار از استعداد به درختی تنومند تبدیل شده را حفاظت کنیم.

 

وی اضافه کرد: نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و با هوشیاری و بصیرت مردم و با وجود ولایت فقیه هیچ دشمنی نتوانسته در برابر نظام اسلامی عرض اندام کند.

 

فارس نوشت:گنجی تاکید کرد: منکر سختی‌ها و مشکلات نیستیم ولی این نظام با وجود سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدات روی پای خود ایستاده و باید همواره از نظام دفاع کنیم.

 

وی در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

 

گنجی همچنین با توصیه به مسئولان گفت: به فکر خدمت به مردم باشید و به پست و جایگاه مدیریتی فکر نکنید و بیشتر به دنبال رضایت‌مندی مردم باشید.

 

وی ابراز داشت: مسئولان باید به شکل جهادی و به صورت شبانه‌روزی کار کنند و نباید کم‌کاری و اهمالی داشته باشند.

 

امام جمعه جم با اشاره به برخی مشکلات امنیتی در جم افزود: در هفته‌های اخیر سرقت‌های زیادی در جم انجام شده و امنیت مردم به خطر افتاده که از شورای تامین و نیروی انتظامی انتظار داریم امنیت پایدار را برقرار و خواسته مردم را محقق کنند.

 

[کد خبر:AJ2477]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب