امام جمعه جم گفت: جنایتکارهایی داعش به پشتوانه کشورهای عربی و آمریکا به جان مردم عراق افتاده اند.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بیان داشت: هر عملی که از ما سربزند از دید خداوند پنهان نمی شود و همیشه سعی در عبادت و بندگی خداوند کنیم.

وی با تبریک روز پانزدهم شعبان سالروز ولادت ولی عصر (عج) اظهار کرد: باید منتظر واقعی امام زمان(عج) باشیم و در زمینه‌سازی برای ظهور تلاش کنیم.

گنجی اضافه کرد: ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) از وعده‌های قطعی خداوند است، گفت: یکی دیگر از وعده ‏های خداوند به انسان‏ها که در آیات و روایات به آن تاکید زیادی شده است، ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که با ظهور ایشان ظلم و ستم در جامعه برچیده می‏‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: کسانی‌که به این نام مفتخر شده‌اند و صیانت از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران در مقابله با باندها و گروه‌های سازمان یافته و جریان‌های سودجو و انحرافی اخلاقی، فرقه‌ای و دینی، کمک به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم و ... از جمله اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وحدت بین همه نیروهای داخلی و احزاب و سلایق برقرار شود

گنجی وحدت و اتحاد را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: امروز وحدت باید در کشور و بین همه نیروهای داخلی و همه احزاب و سلایق و با الگو و اسوه قرار دادن مقام معظم رهبری برقرار شود.

امام جمعه جم  به 27 خرداد سالروز جهاد سازندگی پرداخت و خاطرنشان کرد: کمک به  کشاورزان باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی با اشاره به جنایت‌های گروهک فاسد داعش، بیان داشت: متأسفانه بعد از آن همه جنایت در سوریه، این روزها شاهد جنایت‌هایی توسط گروهک داعش هستیم که به پشتوانه کشورهای عربی و آمریکا به جان مردم مظلوم و بی‌دفاع عراق افتاده است.

گنجی ضمن تبریک انتصاب  یوسفی به عنوان مدیر عامل پارس جنوبی  و از مجموعه وزارت نفت به خاطر این انتصاب خوب نیروی بومی تقدیر و تشکر کرد و زحمات نصوری هم در طول این چند سال تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور سرگرد گراوندی در نیروی انتظامی شهرستان جم، خاطرنشان کرد: حضور وی در شهرستان امنیت خوبی برقرار شده و لازم است که مردم هم با نیروی انتظامی در بحث امنیت همکاری کنند.

[کد خبر:AJ2507]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب