آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از ساخت 3 مدرسه در شهرستان توسط منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس خبر داد

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم؛ سید علیرضا سجادی در دیدار با مدیر عامل منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس گفت؛ آموزش و پرورش شهرستان جم متولی تعلیم و تربیت بیش از 11 هزار دانش آموز است که قریب به 3 هزار دانش آموز از فرزندان ساکنین شهرک های نفت و گاز در شهرستان هستند.

وجود مدارس کانکسی زیبنده شهرستان زر خیز جم نیست

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان افزود؛ در حال حاضر شهرستان جم به 40 فضای آموزشی نیاز دارد

وی همچنین به وجود مدارس کانکسی  در روستاهای  دوتوسور، بیدو علیا و بیدو سفلی اشاره کرد و گفت؛ با وجود شهرک های نفت و گاز در منطقه، اداره شدن مدارس در کانکس زیبنده شهرستان زر خیز جم نیست و توجه و اهتمام همه مسئولین جهت رفع این معضل ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین از اهتمام و پیگیری های فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش بویژه در زمینه ساخت مدارس تقدیر کرد

 سجادی اضافه کرد؛ مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت های پیرامونی(شرکت های نفت و گاز) می تواند در برون رفت از این مشکل راهگشا باشد.

تعامل با آموزش و پرورش از اولویت های منطقه ویژه

مهندس یوسفی نیز در این دیدار با تاکید بر تعامل با مجموعه آموزش و پرورش افزود؛ نگاه ما و وزیر محترم به آموزش و پرورش به عنوان رکن و اصل در نظام جمهوری اسلامی است و توجه به نظام تعلیم و تربیت از اولویت های ما در منطقه می باشد.

 وی با اشاره به ظرفیت های منطقه و وجود شرکت های متعدد، تربیت نیروی متخصص جهت بکارگیری در این مجموعه عظیم خواستار شد

مدیر عامل منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس آمادگی خود را جهت جمع آوری مدارس کانکسی و ساخت مدارس در روستاهای صعب العبور شهرستان جم اعلام و خاطر نشان کرد؛ در آینده ای نزدیک کلنگ ساخت مدرسه در روستاهای دوتوسور، بیدو علیا و بیدو سفلی به زمین می نشیند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد آموزش و پرورش مقدمات کار جهت کلنگ زنی مدرسه در روستاهای مذکور فراهم نماید

[کد خبر:AJ3265]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب