002408.jpg

آینه جم- نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول جاده جم - ریز با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و از بدو ورودم به عنوان نماینده مردم در مجلس، پیگیر پروژه جاده جم به ریز بودم.

وی افزود: در نشست با معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت، این جاده را جاده مرگ عنوان کردم و تاکید کردم که مردم سال‌هاست چشم انتظار جاده ایمن جم به ریز هستند.

احمدی گفت: وزیر نفت با تامین اعتبار جاده فوق موافقت کرد و دستور مطالعه آن را صادر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بعد از نشست مذکور، جلساتی متعدد نیز با مدیرعامل شرکت ملی گاز و مدیر عامل شرکت ملی نفت در زمینه تسریع در اجرای پروژه فوق و مسایل مربوط داشتم.

وی افزود: خوشبختانه مطالعه فاز اول پروژه تمام شده است و مناقصه هم انجام شده است و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه برای شروع پروژه است.

احمدی با بیان اینکه فاز اول جاده جم - ریز با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: مطالعه فاز دوم و سوم همزمان با اجرای فاز نخست انجام می شود.

[کد خبر:AJ9732]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # جمی 1394-08-21 18:47
باسلام واحترام
این جاده مدیون زحمات بخشدار محترم آقای حسین زاده به عنوان رکن اصلی این کارکه بخش عظیمی از این کار را باهمکاری شوراهای روستاهای درگیر میباشد وهمچنین آقای حاج علی نوروزی است وبعدا افرادی است که جهت پیشبرد اهداف خود دراین مسیر همراهی کردند و واقع بینانه اگر ببینیم خیر این کار به مردم خواهد رسید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حشمت فردوس 1394-08-21 20:15
بالاخره ایشان هم برای صدو یکمین بار بودجه و کلنگ زنی و تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی و مطالعه و خلاصه هرچی دلتون بخواد در مصاحبه اعلام فرمودند همانگونه که قبلا فرماندارن و بخشداران و شوراها و مدیرعاملان گاز و نفت و ایضا وزیران نفت اعلام کردند اما از جاده امن و ایمن هنوز هم خبری نیست. بازهم امیدوارم و خداکند این دروغ راست باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد 1394-08-24 12:11
من نمیدونم احمدی کجا بوده که بعد 4 سال چپ و راست میاد تیتر خبر!!!این کارها فقط و فقط تظاهر هست برای جمع آوری رای..
....................................................
كاربر محترم، از درج بخشي از كامنت شما معذوريم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب